Hugo Boss deschide al patrulea magazin în România. Unul dintre liderii segmentului premium şi de lux de pe piaţa globală de îmbrăcăminte se concentrează pe dezvoltarea şi comercializarea de modă premium şi accesorii pentru bărbaţi şi femei. Are sediul în Metzingen, în Germania, iar la nivel global este prezent în peste 100 de ţări, potrivit Mediafax.ro.
Citește și: Nici luxul nu mai e ce-a fost! Magazinele Louis Vuitton vor stinge lumina între 10 seara și 7 dimineața
Tot în acest an, în Palas Iaşi se vor inaugura alte patru spaţii despre care reprezentanţii Iulius spun că vor fi în premieră pentru regiune.
Inaugurat în mai 2012, Palas Iaşi reprezintă a implicat o investiţie de peste 310 milioane de euro. Palas este primul proiect de tip mixed-use din România şi include peste 270 de magazine, opt clădiri de birouri clasa A, cu o suprafaţă cumulată ce depăşeşte 130.000 de metri pătraţi, un centru de evenimente cu patru săli, un hotel de patru stele, restaurante şi cafenele tematice, un parc de cinci hectare, carusel şi alte facilităţi de timp liber, precum şi o parcare subterană cu peste 2.500 de locuri. Palas înregistrează anual peste 20 de milioane de vizite, inclusiv din Republica Moldova.
Grupul Iulius a dezvoltat până acum proiectele mixte Palas din Iaşi şi Iulius Town din Timişoara, dar şi mallurile sub brandul Iulius din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava şi câteva clădiri de birouri. Din 2017, Iulian Dascălu împarte reţeaua Iulius Mall şi proiectul Iulius Town cu fondul Atterbury Europe.
Gigantul francez, Louis Vuitton, a anunțat că intenționează să deschidă la Shanghai un magazin, care va fi specializat pe mobilier și articole de uz casnic. Aceasta este o premieră pentru brandul de lux care își propune să își extindă oferta dedicată clienților chinezi înstăriți, transmite Reuters.
Showroom va fi accesibil numai pe bază de programare. De asemenea, acesta va fi inaugurat într-o vilă istorică amplasată în apropiere de Nanjing Road, principala zonă de shopping de lux din capitala financiară a Chinei.
Într-un comunicat de presă, Louis Vuitton, parte a grupului LVMH, a precizat că acest showroom va fi testat timp de mai multe luni și, dacă va avea succes, va deveni un magazin permanent.
Jurnaliștii care au beneficiat de un tur al magazinului înainte de inaugurare au constatat că articolele nu aveau afișate prețurile, însă un angajat a dezvăluit faptul că un scaun suspendat conceput de frații Campana are un preț de cost de peste 700.000 de yuani (97.860 de dolari).
„LMVH încearcă să se repoziționeze ca o marcă de lux contemporană prin intrarea pe noi segmente care rezonează cu consumatorii chinezi dinamici din Generația Z și Milenialii”, a apreciat Bobby Verghese, analist la firma de consultanță GlobalData.