Ikea, cunoscutul retailer de mobilă și de produse pentru casă, își extinde prezența pe piața din România. Mai exact, suedezii au deschis un nou format în țara noastră, mai exact la Constanța, oraș în care au mai avut un punct de lucru, notează Economica.
Pe lângă cele trei magazine fizice pe care le are în România, Ikea a anunțat că a deschis la Constanța primul său studio de planificare și comandă, un concept implementat la nivel global începând cu anul 2019. În paralel, suedezii iau în calcul posibilitatea de a deschide un punct de ridicare a comenzilor.
„Noul format este conceput pentru a oferi clienților o experiență ușoară și accesibilă de planificare și comandă pentru soluții de mobilier și accesorii pentru casă. Clienții pot afla informații utile de la colegii noștri direct în locație, vor primi asistență în planificarea și plasarea comenzilor pentru soluțiile și serviciile IKEA. Pentru studioul de planificare și comandă Ikea am investit peste 300.000 de euro”, a declarat Mihai Dinte-Pop, manager Manager studio de planificare și comandă IKEA Constanța.
Te-ar putea interesa și: Cum a reușit un angajat din IKEA să fure 440.000 de lei. Schema în care a implicat și alte persoane
Studioul de planificare și comandă se distinge de un punct de ridicare a comenzilor prin faptul că este configurat ca un punct comercial complex. Mai exact, după cum explică reprezentanții Ikea, clienții beneficiază nu doar de servicii de planificare și achiziție, ci și de inspirație pentru soluțiile personalizate.
De asemenea, există și o componentă activă de tranzacții de vânzare și achitare a comenzilor direct în locație. În contrast, punctul de ridicare a comenzilor este dedicat exclusiv preluării comenzilor, fără a se efectua tranzacții de vânzare la fața locului.
Noua locație Ikea se întinde pe o suprafață de 360 de metri pătrați și include o zonă dedicată planificării, împreună cu una de prezentare ce expune produse pentru principalele zone ale locuinței: livinguri, bucătării, dormitoare și băi.
„În noul punct din Constanța, clienții noștri vor primi asistență și sfaturi de specialitate din partea celor 12 colegi care îi pot ajuta cu informații utile. Pe lângă consultanții din studio, avem șapte colegi în echipa de măsurare și montaj. Procesul de recrutare este în curs de desfășurare pentru a aduce o echipă bine pregătită și avizată care să ofere sprijin clienților în alegerea celor mai bune soluții de amenajare a locuinței pentru căminele lor”, a mai adăugat Mihai Dinte-Pop.