Al treilea magazin IKEA din România va fi deschis în vara acestui an, scrie Economica.net.
„În prezent, finalizăm procesele interne înaintate pentru finalizarea construcției magazinului nostru. În același timp, facem toate acțiunile necesare în procesul de autorizare, așa că ambiția noastră este să deschidem undeva în vara anului 2023”, a declarat Adriana Petre, manager al departamentului People and Culture din cadrul companiei Ikea.
Pentru IKEA Timișoară, compania are nevoie de 250 de oameni în aproape toate departamentele. „Pentru 2023 prioritatea noastră este magazinul IKEA Timișoara unde ni se vor alătura aproximativ 300 de colegi noi. Avem deschise roluri, în acest moment, în majoritatea departamentelor operaționale unde mai avem nevoie de aproximativ 250 de colegi ( departament de vânzări, logistică, relații clienți, mentenanță, resurse umane)”, mai spune managerul.
Compania actualizeaază salariile anual și, în afară de salariul de bază, angajații de la IKEA primesc tichete de masă, decontarea transportului, voucher de vacanță, mai multe zile de vacanță în funcție de vechimea în IKEA, reduceri de 15% la produsele din toate magazinele IKEA din lume, servicii medicale gratuite la furnizori privați, asigurare de sănătate, decontare pentru activități de teambuilding, cadouri pentru zile naștere, aniversări în muncă, ajutor financiar dintr-un fond de solidaritate, în caz de diferite urgențe.
De asemenea, compania oferă un sprijin parental care întregește salariul, având în vedere că, potrivit legislației în vigoare, statul plătește 85% din contravaloarea acestuia.
Nu în ultimul rând, tații beneficiază de o lună în plus față de lună acordată prin lege, în care pot sta acasă cu copilul, fiind plătiți de angajator 100%, iar după revenirea din concediul de maternitate, angajatele primesc actualizările de salariu la nivelul actual.
Nu în ultimul rând, IKEA oferă bonusuri de performanță care se ridică până la 150% din salariul net lunar.