Lucrarea va fi gata mai nou în septembrie, așa cum promite viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu PNL. Acesta a declarat că montajul predalelor a fost finalizat, care a fost o etapă foarte importantă, urmând să fie turnată placa de suprabetonare după ce va urma aplicarea hidroizolației și aplicarea asfaltului, potrivit economedia.ro.
PNL București care este condus de Ciprian Ciucu, primarul sectorului 6, îi stabilea, în luna februarie, primarului general, 10 puncte de împlinit până la 31 iulie, fiind inclusă și lucrarea Pasajului de la Doamna Ghica. Mai nou, ultimul termen pentru pasaj este 1 septembrie, anunțat de Nicușor Dan.
Pasajul de la Doamna Ghica face legătura între Pantelimon și Pipera-Petricani, locul de unde pornește Autostrada A3 București-Ploiești, a precizat Stelian Bujduveanu.
„Pasajul Doamna Ghica – 78% realizat. Săptămâna trecută s-a încheiat o etapă importantă a lucrărilor la Pasajul D-na Ghica din Capitală – montajul predalelor. Zilele acestea, Trustul de Clădiri Metropolitane va finaliza montarea armăturii și turnarea plăcii de suprabetonare a tablierului metalic. Astăzi, întregul proiect este realizat în proporție de 78%. Din Septembrie 2023, Pasajul Doamna Ghica – una din cele mai mari lucrări de infrastructură din București – va realiza legătura dintre Nordul și Estul Capitalei.
Noul pod va asigura continuitatea traficului pe Strada Doamna Ghica peste Șoseaua Colentina, pe care o supratraversează. Realizarea acestui obiectiv, dar și a altor proiecte de infrastructură din Capitală, este monitorizată de consilierii generali ai Partidul Național Liberal, în vederea îndeplinirii celor 10 obiective majore pentru București de către Primarul General, Nicușor Dan”, arată acesta.
Primarul general al Capitalei a adus acuzații la adresa fostei administrații, deoarece lucrările au fost începute în 2019, iar în 2020 aproape că au fost încetate, pentru că finanțarea proiectului nu a mai fost finanțată.
„Vreau să spun un singur lucru: lucrările de investiții se fac cu bani, cu bani plătiți la timp, nu se fac cu plânsete, nici cu lozinci. Am preluat o gaură în centrul orașului și conturile blocate. Am rezolvat situația financiară și apoi lucrările merg de la sine”, a afirmat pe șantier Nicușor Dan.
Primăria Sectorului 2 face un Studiu de Fezabilitate pentru zona de Nord: „Soluția este inelul median. Pentru zona de sus avem în lucru Studiul de Fezabilitate. Pentru zona de nord am decis în Consiliul General să facă achiziția Studiului de Fezabilitate. Ca să nu începem heirupist cum s-a început cu Podul ăsta (n.r, pasajul Doamna Ghica) trebuie să parcurgi mai mulți pași, Studiu de Fezabilitate, proiect tehnic, execuție și durează”
Mai mult, pe podul de la Doamna Ghica va fi asamblată și o linie de tramvai care ar veni din Berceni, trece peste Dâmbovița pe Pasajul Nicolae Grigorescu, ajunge la Delfinului, la Doamna Ghica, ulterior la Petricani, în Pipera.
Alte articole: Autostrada „Moldovei” A7. Sorin Grindeanu: „A fost desemnat constructorul ultimului din cele 13 loturi ale autostrăzii A7”