Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Compania a confirmat care este perioada în care oamenii pot trimite indexul autocitit în luna martie a acestui an, așa cum confirmă antena3.ro.
Reprezentanții Hidroelectrica au confirmat că citirea indexului și transmiterea lui se va face în perioada următoare, mai exact, între 24 și 28 martie 2023. Astfel, putem constata că se revine la termenul cunoscut inițial, având în vedere că situația din luna trecută a fost doar o excepție, atunci când perioada în care clienții au fost nevoiți să parcurgă etapele menționate a fost între 22 și 26 februarie.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Nou în România! Hidroelectrica se aliază cu o companie din Emiratele Arabe pentru a construi parcuri fotovoltaice
„Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare. Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou)”, apărea stipulat în mesajul transmis de reprezentanții companiei pe parcursul lunii trecute.
Perioada pentru citirea și transmiterea indexului a fost anunțată de Bogdan Buciu, reprezentant al biroului de presă al companiei. Hidroelectrica are la ora actuală peste 500.000 de clienți, iar la începutul acestui an, oamenii care au contracte active au fost anunțați de posibilitatea de a plăti eșalonat facturile curente, mai exact, pe parcursul a 6 luni.
Totodată, clienții casnici pot achita notificările de plată într-un interval de 45 zile, respectiv 30 în cazul celor non-casnici. Pentru termenele menționate nu se percep penalități, așa cum arată regulile companiei.
Pentru a achita facturile printr-o plată eșalonată, consumatorii interesați trebuie să completeze un formular standard atât online, cât și direct la sediile sucursalelor. Până la ora actuală, Hidroelectrica ocupă poziția cu numărul trei în clasamentul furnizorilor de energie electrică din România.
Citește și despre următorul subiect: Facturi întârziate de la Hidroelectrica pentru 500.000 de clienți. Vicepreședintele ANRE: „Se va oferi posibilitatea plății în rate”