Un angajat pe poziţia de inginer customer support are un salariu care variază, în medie, între 900 şi 1.600 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs, citat de Zf.
„Printre domeniile cu cea mai mare ofertă de joburi în primele luni ale anului se numără call center/suport clienţi, domeniu care menţine o cerere constantă de specialişti vorbitori de limbi străine. Un inginer customer support este punctul de contact pentru toate solicitările şi problemele referitoare la serviciile operate de o companie. Pentru astfel de roluri sunt căutaţi specialişti cu studii superioare în IT sau într-un domeniu conex, care deţin cunoştinţe generale de IT şi telecom într-un mediu operaţional, dar şi experienţă într-un rol de suport clienţi de peste 1 an.
Cerinţa obligatorie rămâne cunoaşterea unei limbi străine la nivel avansat, iar printre cel mai frecvent căutate limbi străine se numără engleza, franceza, germana, greaca, maghiara, italiana, poloneza, ucraineana sau spaniola. În prezent, rolul de inginer customer support este căutat în special în Bucureşti, Ploieşti, Timişoara sau remote, iar salariul este cuprins în intervalul 900 – 1.600 de euro net pe lună”, spune Ana Vişian, marketing manager în cadrul BestJobs.
Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, bonusuri de limbă, asigurare medicala privată, indemnizaţie de transport, mediu şi instrumente de învăţare şi programe de mentorat.
Potrivit analizei, la ora actuală, 758 de posturi vacante pentru poziţia de inginer customer support sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Ploieşti, Timişoara şi în regim de muncă remote.
Citește și: A crescut salariul unui sudor în România. Cât mai câștigă un astfel de angajat