Pe platforma Igodemy, cei interesaţi pot urma douaă cursuri postuniversitare “Marketing Digital & E-Commerce: Performanță cu AI” și “Social Media Marketing & Inteligență Artificială”. Acestea încep pe 14 septembrie 2024 şi vor fi urmate de programe de specializare și în alte domenii.
Dincolo de informaţiile teoretice, care le vor fi predate cursanţilor atât de experţi naţionali, cât şi internaţionali, partea practică este deosebit de importantă. Cursanții vor învăța să folosească instrumente de ultimă generație și să interpreteze datele furnizate pentru a maximiza rezultatele campaniilor.
Citeste si Inteligența artificială va schimba lumea pe care o știm. Așa vor arăta filmele în viitor
“Marketingul digital și comerțul electronic joacă roluri tot mai importante în succesul și consolidarea unei afaceri. Astfel, în 2028, 81% din veniturile din publicitatea digitală vor fi generate și programate prin tehnici automate, potrivit studiilor. Până în 2030, soluțiile de comerț electronic care utilizează AI vor ajunge la 16,8 miliarde USD”, declară Adina Zara, fondatorul Igodemy.
Adina Zara are peste 15 ani experiență în managementul orientat către client și un deceniu în predarea programelor academice atât la nivel de licență cât și de masterat.
Iată, în rândurile următoare, o descriere succintă a celor două cursuri găzduite pe platformă.
Cursul vizează integrarea strategiilor de marketing digital și de e-commerce cu inteligența artificială pentru a maximiza performanța unei afaceri.
Sunt detaliate programe de UX Research, pentru înțelegerea experienței utilizatorilor pe site-uri și în aplicații mobile, sau analiza datelor cu AI pentru a dezvolta strategii personalizate, necesare creșterii ratei de conversie.
Pentru teme precum generarea de conținut cu ajutorul AI, optimizare SEO și campanii Google Ads există module speciale.
Cursul vizeazăt utilizarea inteligenței artificiale în gestionarea și optimizarea campaniilor de marketing pe rețelele sociale. În cadrul modulelor, cursanţii învaţă să construiască, pas cu pas, strategii personalizate care au ca obiectiv să propulseze brandul și afacerea în mediul online.
Pentru atragerea de clienţi, se stabilesc obiective clare și o targetare precisă, bazată pe o înțelegere profundă a audienței vizate. Aceste strategii integrează conținut generat cu ajutorul inteligenței artificiale.
Cursanţii vor putea învăţa despre metodele de segmentare a audienței, optimizarea bugetului și monitorizarea performanței, utilizând AI pentru a îmbunătăți comunicarea cu potențialii clienți.
Cea mai mare parte a cursurilor oferite de platforma Igodemy se desfăşoară online, existând doar două întâlniri fizice. Prezenţa este obligatorie doar la ultima întâlnire.
Se pune accentul pe oportunitățile de networking, prin meet-up-uri unice în campusul universitar al Universității Româno-Americane, din București, Sector 1.
Toate cursurile sunt acreditate de Ministerul Educației.