Kaufland investește aproximativ 300 de milioane de euro în România. Valer Hancaş, directorul de comunicare al Kaufland România şi Republica Moldova, anunțat că această investiție nu are în vedere doar cele 10 magazine, ci implică și alte costuri operaționale și de renovare a unor magazine mai vechi.
Citește și Un magazin Kaufland din Capitală, amendat de ANPC cu 45.000 de lei. Ce nereguli au găsit inspectorii
”300 de milioane de euro este valoarea investiţiilor şi deschidem zece magazine. Investiţiile nu au în vedere doar aceste zece magazine, sunt şi costuri operaţionale, mai sunt şi costuri de renovare a magazinelor care au ceva ani în spate, iată, s-au împlinit 18 ani de la deschiderea primului magazin”
, a declarat Valer Hancaş, directorul de comunicare al Kaufland România şi Republica Moldova, potrivit News.ro.
Reprezentanții companiei spun că în cele zece noi magazine, care vor fi deschise în acest an, vor fi angajate circa 1.000 de persoane.
În toate magazine nou deschise compania vrea să implementeze panouri fotovoltaice, inclusiv pe depozitele centrale. Mai mult, retailerul are în plan deschiderea unui depozit nou anul viitor, în Moldova.
Reprezentanții companiei au anunțat că în anul financiar 2022, Kaufland a avut o contribuţie totală de 2,38 miliarde euro (Valoare Adăugată Brută) în economia locală, ceea ce reprezintă aproximativ 1% din PIB-ul României.
Tot anul trecut, Kaufland a investit în țara noastră 315 milioane euro, în termeni de CAPEX, mai precis, pentru achiziţionarea sau modernizarea activelor fixe, şi a avut o contribuţie la bugetul de stat de peste 214 milioane euro, prin taxe şi impozite.
În prezent, Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori privaţi din România, cu peste 16.500 de angajaţi.
”Grila de salarizare şi pachetul de beneficii sunt îmbunătăţite constant, în 2022, salariul net minim la Kaufland depăşind cu aproape 60% salariul net minim la nivel naţional”, au anunțat reprezentanții companiei.
De asemenea, reprezentanții Kaufland spun că susțin parteneriatele cu producători locali din România.
”Astfel, în 2022, compania a colaborat cu peste 2.600 de furnizori din România. Kaufland derulează programe de sprijin pentru aceştia, iar anul trecut, peste 80% dintre cheltuielile totale cu furnizorii au fost alocate partenerilor locali, depăşind valoarea de 2,4 miliarde de euro. Totodată, 67 de cenţi din fiecare euro cheltuit la casele de marcat Kaufland merg direct către afaceri din România”, au transmis reprezentanții companiei.
În 2022, Kaufland s-a implicat în dezvoltarea şi derularea unor proiecte de responsabilitate socială în valoare de 9 milioane euro, dintre care două programe de finanţare prin care Kaufland oferă granturi nerambursabile organizaţiilor neguvernamentale.
Citește și Kaufland angajează în toată țara. Multiple beneficii pentru salariați