- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Kaufland România a generat peste 106.000 de locuri de muncă în 2023. Retailul rămâne unul dintre cei mai mari angajatori

04 Jul, 16:40 • Cornel Ghimeșan
Kaufland România a avut un impact semnificativ pe piața muncii din țară, generând peste 106.000 de locuri de muncă în anul precedent. Aceasta se datorează atât angajaților direcți, cât și parteneriatelor cu furnizorii locali, care susțin economia națională și oferă produse românești clienților.
Kaufland România a generat peste 106.000 de locuri de muncă în 2023. Retailul rămâne unul dintre cei mai mari angajatori

Kaufland România a generat peste 106.000 de locuri de muncă în 2023. Retailul rămâne unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu aproximativ 800.000 de angajați în total. Kaufland, unul dintre cele mai mari lanțuri de hipermarketuri din țară, contribuie semnificativ la aceste cifre. Cu peste 17.000 de angajați direcți, Kaufland susține încă peste 100.000 de joburi la nivel național prin parteneriatele sale extinse, transmite Antena3.

Kaufland România a generat peste 106.000 de locuri de muncă în 2023

Activitatea Kaufland România nu se limitează doar la angajările directe. Compania colaborează strâns cu furnizorii locali, generând alte 72.000 de locuri de muncă prin aceste parteneriate. Aceasta înseamnă că 85% dintre produsele agroalimentare disponibile în magazinele Kaufland sunt de origine locală. Din fiecare leu cheltuit de clienți, 0,65 lei se întorc către furnizorii români, contribuind astfel la dezvoltarea economiei locale.

„85% dintre produsele agroalimentare aflate la comercializare sunt, de asemenea, locale. Ne bucurăm de sprijinul și de parteneriatul pe care îl avem de durată, respectiv 0,65 lei din fiecare leu pe care îl cheltuim la casa de marcat se duc direct în facturile către furnizorii noștri locali. Impactul pe care îl avem prin valoarea adăugată brută împreună cu lanțul de aprovizionare, acesta se ridică la o valoare de aproximativ 2,8 miliarde, ceea ce înseamnă aproximativ 1% din produsul intern brut al României”, a spus Valer Hancaș, director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Citeşte şi: Mihaela s-a întors în țară după 16 ani de Italia și povestește cum era viața la începutul anilor 2000: „Am căutat de muncă pe stradă”

Kaufland nu este doar un jucător important în România, ci și în Europa. Cu peste 1.500 de magazine în 8 țări și mai mult de 150.000 de angajați, lanțul de hipermarketuri continuă să se extindă și să inoveze. În România, influența sa este evidentă prin numărul mare de locuri de muncă generate și prin sprijinul consistent acordat economiei locale.

Citeşte şi: Cum își păstrează oamenii bogați averea. Cele 5 practici pe care le respectă cu sfințenie: „Își mențin același stil de viață până la pensionare”

Kaufland România rămâne un pilon esențial în economia națională, nu doar prin numărul de angajați direcți, dar și prin contribuțiile semnificative la locurile de muncă indirecte și prin sprijinirea furnizorilor locali. Cu un impact economic considerabil, compania își consolidează poziția de lider în retail și contribuie activ la dezvoltarea sustenabilă a României.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult