Kaufland România, una dintre cele mai mari companii de retail de pe piața locală, continuă seria de proiecte care susțin diversitatea pe piața forței de muncă. De curând, compania a lansat un nou proiect inedit, intitulat „Vocea Kaufland”, realizat cu ajutorul inteligenței artificiale, ce simbolizează atât diversitatea echipei, cât și spiritul de inovație, după cum relatează Profit.ro.
La nivel global, marele retailer are peste 155.000 de angajați, din peste 100 de naționalități, ceea ce arată că retailerul și-a îndeplinit misiunea, aceea de a sprijini diversitatea la locul de muncă și de a oferi un mediu prielnic de dezvoltare fiecărui angajat, indiferent de locul din care provine. Pe plan local, compania are peste 17.000 de angajați.
„Vocea Kaufland” este un proiect care a oferit șansa tuturor angajaților companiei de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei.
Te-ar putea interesa și: Locuri de muncă la Kaufland în 2024. Ce salarii și beneficii oferă lanțul de supermarketuri în România
„În spatele <> stă fiecare membru al echipei noastre, o echipă unitară, care acum are o voce autentică prin care vom da viață comunicărilor noastre. Ne-am dorit să îi implicăm pe colegii noștri în acest proiect unic, care utilizează și unele dintre cele mai noi tehnologii de pe piață, oferindu-le șansa să contribuie la noua identitate vocală a companiei. Rezultatul este un simbol al diversității și inovației în Kaufland”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director.
Anul trecut, gigantul retailer a fost desemnat „Angajator de top” pentru a opta oară în România și pentru a cincea oară în Europa de către Top Employers Institute din Olanda.
Persoanele interesate să se alăture echipei, o pot face aplicând online pe www.cariere.kaufland.ro, telefonic la 0219132 sau venind la biroul de informații din oricare magazin.
„Suntem mereu în căutare de tineri talentați și dornici să afle mai multe despre compania noastră. La noi vei putea găsi o serie de programe prin care te poți dezvolta și de care merită să profiți. Află care sunt și în ce constă procesul de aplicare pentru fiecare dintre ele”, le transmite Kaufland tinerilor.
Vezi și alte știri: eMAG lansează un nou shop-in-shop online pentru animale de companie. Peste 75.000 de produse sunt puse la dispoziția clienților