Datorită prețurilor bune și ofertelor de pe rafturi, Kaufland este unul dintre cele mai mari apreciate lanțuri de magazine din România. Recent, compania le-a făcut clienților o altă surpriză: românii care au Kaufland Card pot intra mai rapid în zona de festival de la Neversea, informează cancan.ro.
Compania este principalul sponsor al festivalului Neversea. Astfel, reprezentanții lanțului de hipermarket-uri au creat o zonă specială pentru clienții care dețin Kaufland Card. Românii pot ajunge mai repede în zona de festival pentru a urmări toate spectacolele care vor avea loc în următoarele zile, la malul mării.
Kaufland a explicat că românii care prezintă la intrarea în zona de festival cardul vor intra mai rapid la spectacole. Mai multe informații au fost publicate pe site-ul companiei, privind întrebuinţarea cardului.
Citește și: Mari reduceri la Lidl. Românii își pot cumpăra produsul preferat la o super ofertă astăzi, 8 iulie
„Kaufland facilitează intrarea la festival printr-un spațiu numit Fast Lane, unde cei care au deja instalată aplicația Kaufland Card vor avea prioritate, putând evita cozile. Cei care vor ajunge la zona DayDreaming vor primi din partea Kaufland peste 30.000 de pachete cu premii.
În zona de Slot Machines, cei care se joacă pot câștiga premii constând în produse de vară, pentru alcătuirea unui kit al festivalierului. De la răsărit la apus, iubitorii de muzică bună și senzații tari vor putea să intre în lumea iSee, un spațiu în care vor vedea întregul festival ca printr-un caleidoscop, în spatele unei lentile uriașe care se va roti ușor”, se arată pe site.
Kaufland este unul dintre cele mai mari apreciate lanțuri de magazine din România, tocmai pentru că reușește mereu să-și surprindă clienții. Produsele K-Classic ale companiei se află în topul preferințelor românilor. Magazinul pune la dispoziție peste 1.000 de produse din marca menționată, la un preț accesibil.
Tocmai pentru că tariful acestor produse este cu mult sub media normală, multe persoane se gândesc că nu sunt de calitate. O gospodină face lumină în acest caz.
„Nu prea am postat până acum, dar vreau să vă întreb și pe voi de un lucru ce l-am observat azi în Kaufland.
M-am dus să cumpăr necesarul pentru o rețetă de prăjituri și mă gândeam totuși să iau ingrediente mai de calitate și nu chiar marca lor K-Classic. Mare mi-a fost mirarea când am pus mâna pe o făina de 5,49 RON, mă uit la producător, pun mâna pe făina lor de la K-classic cu 2,89 RON, același producător…
După această fază am început să mă uit la toate produsele ce aveam nevoie și nu erau marca K-Classic, dar aveau același producător și erau mai scumpe.
Nu se justifică de ce să plătim bani în plus din buzunarul nostru, când pur și simplu putem lua marca K-clasic sau ”Vreau din România” la cel mai mic preț. Chiar vă propun să vă uitați de acum înainte ce cumpărați și cine l-a produs, ca să nu platiți în plus, dublu pe coșul de cumpărături. Eu azi am economisit aproape 50 lei că am fost atentă la produsele de pe raft”, se arată în postarea unui internaut.
Te-ar putea interesa și: Câți angajați a avut Kaufland în 2022. Retailerul alimentar a devenit cel mai mare angajator privat din România