Shaormeria Băneasa a devenit un business extrem de cunoscut în toată țara, însă puțini români știu că a pornit în 2012 cu un prim restaurant în zona Aerogării. Businessul a luat naștere din dorința lui Gigel Păuneț, covrigar în acele timpuri, conform wall-street.ro.
Românul a avut în plan să își întemeieze o afacere proprie. Iar din 2012 până în prezent, Păuneț a ajuns să inaugureze 12 locații proprii și alte câteva zeci în sistem de franciză, fiind tot mai mult preferatele românilor.
„Am investit 25.000 de dolari la vremea respectivă pentru a-mi îndeplini visul. Am crezut mult în această linie de business și în 2013 am inaugurat încă un restaurant, la Bioterra, una dintre zonele care mi-au dat mari bătăi de cap. La Bioterra, costul cu shaormarul pe zi depășea costul materiei prime, iar în prezent, este a doua cea mai profitabilă locație”, a declarat Păuneț, pentru wall-street.ro.
Păuneț este acum responsabil direct pentru zona de producție, dezvoltând un centru pe acest segment cu peste 500.000 de euro. Cât despre Shaormeria Băneasa, businessul continuă să crească sub formă de franciză.
Cu toate acestea însă, cea mai mare problemă pe care Păuneț a identificat-o în toți acești ani în afacerile sale este lipsa de personal. Antreprenorul român este de părere că potențialii angajați cer salarii mari, deși serviciile pe care le prestează sunt mediocre.
„Un shaormar cu experiență poate câștiga până la 1.500 de euro/lună, venitul net. Din păcate, ne e foarte greu să angajăm români, prin urmare apelăm la nepalezi sau sri lankezi, ca și alți angajatori români, de altfel”, a mai spus Păuneț, precizând că străinii sunt mai statornici decât românii.
Ai mai putea citi: Se vor majora impozitele românilor? Ciolacu: „Este o restanță a statului român”