La cumpărături, acest cârlig este extrem de util, mai ales dacă ai multe produse pe care trebuie să le pui în plase, cum ar fi legumele, fructele, produsele de patiserie sau ouăle. Este recomandat să agaţi în acest cârlig plase cu produse care se pot rupe sau zdrobi uşor.
În acest fel te asiguri şi că le vei duce intacte acasă şi că nu se rostogolesc prin cărucior riscând, astfel, să le pierzi.
Totodată, poți să agăți umerașele cu haine.
De asemenea, dacă ai la tine sacoşe în care urmează să îţi încarci cumpărăturile, le poţi agăţa de acest cârlig, iar după ce ai trecut de casa de marcat, deschizi sacoşa (o parte a sacoşei rămâne agăţată de cârlig) şi o încarci. În acest caz, cârligul funcţionează ca o mână care ţine de sacoşă şi este foarte util atunci când eşti singur la cumpărături.
Majoritatea cărucioarelor au un compartiment pliabil în față, în care poţi depozita alimente mici care sunt ambalate în tăviţe. Căpşunile, zmeura, afinele, roşiile sunt câteva dintre alimentele care sunt frecvent ambalate în astfel de tăviţe sau în cutii. Tot în compartimentul pliabil mai poţi pune cartonul cu ouă, prăjituri sau torturi.
Și în sfârșit, cărucioarele au un alt compartiment cu balamale în partea de jos. Este folosit pentru depozitarea lucrurilor grele, în special peturi de apă minerală sau sticle de bere. Acest spaţiu de depozitare este mai mult decât bine-venit pentru că, astfel, nu eşti nevoit să ridici sticlele grele în cărucior şi nici nu ocupi inutil spaţiul din cărucior.
În iunie 1937, Sylvan Goldman a introdus în lanțul său de magazine Humty Dumpty din Oklahoma City un dispozitiv format dintr-un cadru metalic și două coșuri de sârmă care să îi ajute pe oameni să transporte mai ușor o cantitate mai mare de produse.
Mai întâi, Goldman a pus un coș de cumpărături pe un scaun pliabil și roți la picioarele scaunului. Împreună cu un angajat de-al sau a început să construiască scheletul metalic.
Totuși, căruciorul nu a avut succes imediat. Bărbații au refuzat inițial să îl folosească pentru că era prea efeminat, iar femeile îl comparau cu un căruț de copii, ceea ce le ofensa. Aşa că Goldman a angajat câteva modele pentru a se plimba cu căruciorul prin magazin și pentru a le arată clienților cât este de util.