Lagardere Travel Retail îşi extinde prezenţa pe piaţa românească. Lagardere Travel Retail se concentrează pe investiții în zonele de tranzit urban, incluzând aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri. Cele 300 de magazine operate de companie acoperă o gamă variată de segmente, precum News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub brandurile Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione, scrie bugetul.ro.
Magazinele Inmedio au fost în 2023 motorul principal al creșterii pentru Lagardere Travel Retail, cu deschiderea a 20 de noi locații în întreaga țară. Rețeaua a înregistrat un impresionant total de 40 de milioane de tranzacții în această perioadă, ceea ce subliniază popularitatea și încrederea de care se bucură brandurile companiei în rândul consumatorilor români.
Cu un plan agresiv de expansiune pentru anul curent, compania vizează deschiderea a 35 de magazine noi, dintre care 15 vor purta brandul Inmedio. Lagardere Travel Retail își propune să depășească 320 de magazine în România, consolidându-și astfel poziția pe piața locală.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.
Citeşte şi: Preț carburanți 15 aprilie 2024. Stațiile Peco unde găsești luni cel mai bun preț pentru benzină și motorină
Cu o rețea vastă de peste 5.120 de magazine în 42 de țări și vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023, Lagardere Travel Retail rămâne un jucător de referință în industria de retail destinat călătorilor, aducând servicii și produse de calitate consumatorilor din întreaga lume.