Lidl vine cu oferte de nerefuzat. Începând de joi, 27 octombrie, găsiți în hipermarhet dispozitivul Telefunken. Este un televizor standard, cu o diagonală de 81 de cm și rezoluție de 1.366 x 768 de centimetri. Are o luminozitate maximă a display-ului de 250 cd/m2. Dispune de două difuzoare cu putere de 6 W fiecare. Printre porturile incluse se află și unul HDMI, unul USB și un jack audio universal de 3.5 mm. Prețul acestui produs este de 599 de lei, conform Go4it.ro.
Un alt produs disponibil în oferta Lidl care va începe joi este lampa de birou cu LED-uri și va putea fi cumpărată cu numai 79 de lei. Dispozitivul are o intensitate maximă a fluxului luminos de 600 de lumeni. Aceasta poate fi reglată prin atingerea unei zone de pe suprafața lămpii. Are un cablu de alimentare cu lungimea de 1,75 metri.
Citește și: Produse ieftine apărute joi în toate hipermaket-urile Lidl România. Prețurile încep de la 6,99 lei
De asemenea, din oferta săptămânii face parte și suportul pentru monitor sau laptop. Are dimensiunile de 54 x 14 x 25,5 cm și ajută la mărirea spațiului disponibil de pe un birou. Suportul poate fi achiziționat cu 65 de lei.
Începând de joi, pe rafturile Lidl va apărea și măsuța multifuncțională Mebus. Produsul este util pentru lucrul din pat sau de pe canapea, acesta putând să susțină laptopuri, telefoane sau tablete.
„Misiunea noastră este a le oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente, în zone din imediata lor vecinătate. Fiind un discounter, ne concentrăm pe ceea ce este esențial. Datorită eficienței proceselor noastre interne și parteneriatelor de încredere cu furnizorii, clienții noștri se pot baza întotdeauna pe calitatea recunoscută și pe prospețimea produselor Lidl. Angajații noștri se dedică în fiecare zi pentru a oferi clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută.
Suntem în permanență atenți la dorințele și feedback-ul clienților noștri. De exemplu, de aceea, este important să avem la raft o proporție cât mai mare de produse locale.
Suntem conștienți de răspunderea pe care o avem față de angajații și partenerii noștri, dar și față de mediu și de societate. Din 2011 suntem o prezență de succes în România ca un angajator dinamic și de încredere. Ca parte din grupul Schwarz cu sediul în Neckarsulm, Germania, ne numărăm printre companiile de top în domeniul comerțului cu amănuntul de produse alimentare din Europa – și chiar mai departe”, este mesajul transmis de companie.