Magazinele de modă din România au luat decizia de a introduce în portofoliu și articole sportive. Vânzarea pentru astfel de produse a crescut în ultimii ani, în mod special în marile orașe, precum București sau Timișoara, informează zf.ro.
Retailerii de modă din România au luat decizia de a introduce în portofoliu cât mai multe articole sportive, în ciuda faptului că, în trecut, segmentul nu era unul de interes pentru marile lanțuri de magazine. Acest lucru se explică prin simplul fapt că vânzările produselor din această categorie au înregistrat creșteri semnificative în ultimii ani, în mod special în marile orașe din țară.
Drept urmare, Sinsay, brandul care face parte din grupul polonez de modă LPP, a introdus timp de câteva sezoane gama Gym Hard, având diferite articole și accesorii, cât și articole sportive. Din acest punct de vedere, Laura Blaga explică că, în anii trecuți, magazinul deținea o simplă colecție pentru astfel de produse, iar la ora actuală, numărul de articole sportive oferit clienților va fi extins, tocmai pentru a testa vânzările dintr-un număr cât mai mare de locații.
Mai mult decât atât, reprezentantul Sinsay a precizat că foarte multe dintre magazinele brandului se află în apropierea sălilor de fitness, astfel, creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților sunt două obiective ușor de realizat. În cazul brandului numit, se pare că vânzările sunt în creștere în București și Timișoara în acest sezon.
„Dacă în anii trecuţi era o colecţie-capsulă cu doar câteva modele, sezonul acesta am hotărât să o extindem şi să facem un test într-un număr mai mare de magazine.
A existat o colecţie-capsulă şi în departamentul de bărbaţi şi multe accesorii care îţi permit să faci exerciţii din confortul casei tale. Avem din ce în ce mai multe locuri în care sălile de fitness sunt în apropierea sau în incinta complexului în care avem magazine.
Acest lucru facilitează creşterea vânzărilor şi fidelizarea clienţilor. Consider că această nişă trebuie explorată şi dezvoltată în continuare”, spune Laura Blaga, regional sales director la Sinsay.
Laura Blaga menționează că persoanele din mediul urban au început să conștientizeze din ce în ce mai mult importanța activității fizice. Mai mult decât atât, reprezentantul spune că oamenii încearcă să găsească un echilibru între viața personală și cea profesională, astfel, activitatea fizică contribuie la eliminarea stresului cotidian, ceea ce ar fi putut duce la creșterea vânzărilor din acest segment.
„Persoanele din mediul urban, cu preponderenţă, au început să conştientizeze din ce în ce mai mult importanţa activităţii fizice.
Oamenii pun preţ pe găsirea unui echilibru între viaţa personală şi muncă, iar activitatea fizică ajută mult la eliberarea stresului cotidian”, mai spune Laura Blaga.
Ultimele informații arată că Sinsay nu este singurul magazin de modă din România care introduce în portofoliu articole sportive. În această horă au intrat și retailerii Mango, Oysho, Bershka și Stradivarius.
Piața produselor din această categorie a crescut constant în ultimii ani. Anul 2022 a înregistrat vânzări record pentru articolele sportive, atunci când Hervis a atins cel mai înalt nivel de la intrarea companiei pe piața din România: vânzări de 84 milioane de euro. Tot anul trecut, retailerul polonez de echipamente sportive 4F a deschis 10 magazine, ceea ce a dus la dublarea rețelei.
Cu toate acestea, piața locală a produselor din această categorie este subdezvoltată, din simplul fapt că doar 2% dintre români practică sport sau activități sportive în mod regulat. Potențialul de creștere în plan local există însă, motiv pentru care, Hervis, 4F și Sportisimo au anunțat că vor deschide noi magazine în România.
Citește și despre următorul subiect: Încă un retailer de modă din Germania intră în insolvență! Toate magazinele vor fi închise după 40 ani de funcționare