În 2018, pe piața din România a apărut magazinul Kik care vinde haine pentru toate vârstele. Imediat după deschidere, germanii au reușit să cucerească piața și să câștige teren în fața marilor branduri, iar asta datorită prețurilor accesibile. Firma are mii de puncte de lucru la nivel global, iar în România, numărul a trecut deja de 150 și nu pare să se oprească, notează Bugetul.ro.
Ultimele date din 2023 arată că față de primul an de funcționare, Kik a înregistrat un profit de 50 de ori mai mare, adică de peste 350 de milioane de lei. De asemenea, inclusiv față de 2022, poate fi observată o creștere cu aproximativ 40%. Astfel, Kik a pornit de la 7,1 milioane de lei și a crescut neașteptat.
În 2023, magazinul a înregistrat un profit de 2,5 milioane de lei, cu un număr de 680 de angajați. Avântul companiei a însemnat și crearea locurilor de muncă pentru mai mulți cetățeni, de la casieri la femei de serviciu, lucrători în depozit, contabili sau manageri.
Kik se extinde în România, cetățenii fiind atrași de prețurile accesibile și de ofertele puse la dispoziție. Ultimul magazin Kik deschis în România este la Moinești, în județul Bacău. Recent, pe 12 decembrie, oamenii din zonă au dat năvala în locație pentru a prinde promoțiile, mai ales având în vedere faptul că se apropie sărbătorile, iar românii vor ori să își cumpere ceva nou ori să le ia cadouri celor dragi.
Kik urmează să deschidă încă 30 de sedii noi în România, în întreaga lume fiind peste 4.000 de centre.
Încă din 2023, reprezentanții anunțau că vor deschide 30 de magazine în țara noastră, iar având în vedere ritmul alert, ne putem aștepta să ajungă la 200 în următorii ani. Magazinul cu care au pornit „invazia” din România a fost cel din Oradea. Deschiderea a venit după ce în lume erau deja 4.000 de centre.
Numai în Germania, Kik deține mai mult de 2.700 de sedii, iar în ultimii ani, lanțul s-a extins și în Austria, Cehia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Croația, Polonia, Olanda, Italia și Bulgaria.