Mari surprize! Un important jucător de pe piața de retail alimentar din România se pregătește să-și extindă rețeaua de magazine, spune bugetul.ro.
Annabella este unul dintre cei mai importanți jucători locali din retailul alimentar din România și se pregătește să-și extindă rețeaua de magazine, așa cum arată primele informații. Concret, compania se pregătește să deschidă magazinul cu numărul 100 și, în același timp, vrea să intre în domeniul dezvoltării parcurilor de retail, prin deschiderea Annabella Retail Park.
Annabella Retail Park Horezu s-a născut din dorința de a răspunde nevoilor din piața locală și reunește, pe o suprafață comercială de aproximativ 4000 m², cele mai cunoscute branduri naționale și internaționale. Printre brandurile de care clienții se pot bucura în noul parc de retail se află Sinsay, Kik, Pepco, MobileVet (clinică și farmacie veterinară), Annabella și brandul de cafenele Arbusto.
Citește și despre următorul subiect: InfoCons trage un semnal de alarmă! 10,9% din români suferă de obezitate, din cauza obiceiurilor alimentare nesănătoase
Primul parc de retail Annabella a fost inaugurat pe data de 31 mai 2023 și a atras peste 10.000 de vizitatori în primele zile de la deschidere. Parcul este poziționat în localitatea Horezu din județul Vâlcea.
„Astfel, Annabella Retail Park Horezu se impune încă de la inaugurare drept un centru comercial complex, care aduce comunității locale plăcerea și confortul shoppingului modern, având, de asemenea, și o contribuție semnificativă la dezvoltarea comunității.
Annabella Retail Park Horezu include magazinul-ancoră Annabella, unitatea cu numărul 100 a rețelei, ce oferă clienților un spațiu de vânzare generos (peste 1200 m²) și un design modern, care permite o experiență plăcuta a cumpărăturilor”, se precizează în comunicatul companiei.
„Prin inaugurarea Annabella Retail Park Horezu am marcat două momente cheie în dezvoltarea businessului nostru – extinderea Annabella către segmentul parcurilor de retail, dar și lansarea magazinului cu numărul 100 al rețelei.
Din punctul nostru de vedere, aceasta este un indicator excelent al potențialului comerțului romanesc și un punct cheie ce setează noi standarde, atât pentru noi cât și pentru întreaga piață”, a declarat Dorina Mutu, Director General Annabella.
Te-ar putea interesa și: Recordul fructelor contaminate! Lanțul Alimentar: pesticidele, la putere în România, regăsite în peste jumătate din producția autohtonă