Clienții Dacia care ajung în service cu mașinile electrice și vor fi nevoiți să le lase pentru o perioadă mai lungă de timp, compania le oferă mașini de înlocuire, care trimite în rețea „cea mai mare flotă de înlocuire din România”, a notat profit.ro.
Programul „Mobilitate 100%”, inițiat de constructorul român de automobile Dacia, are scopul de a rezolva una dintre cea mai mare problemă pe care service-ul Dacia o are în acest moment, și anume, se pierde foarte mult timp pentru livrarea pieselorde schimb, de aceea se ajunge la blocarea mașinilor mai mult timp în service. Înlocuirea a început din luna aceasta, iar mașinile oferite chiar de companie completează parcul de mașii ale service-urilor din rețeaua Dacia Asistență. Firma pune la dispoziție 117 vehicule pentru înlocuire, fiind considerată cea mai mare flotă de acest gen din România. Mai mulot, flota include și 27 de mașini Spring.
Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească mașina imobilizată se referă la vechime, care nu trebuie să depășească 7 ani, sau la numărul de kilometri, care nu trebuie să depășească 200.000. O mașină va fi considerată imobilizată dacă este în „imposibilitatea deplasării prin mijloace proprii, în condiții de siguranță și se află fizic în cadrul unei unități service autorizate, în reparație”.
Flota de vehicule de înlocuire, disponibilă din această lună în întreaga rețea a companiei, va fi formată din 74 de automobile Sandero Stepway, 27 de vehicule Spring, 10 vehicule Duster și câte 3 vehicule Jogger și Logan, toate în versiuni superioare de echipare.
Vehiculul de înlocuire pe care firma îl pune la dispoziție pentru anumite defecțiuni se face în baza disponibilității, chiar din ziua emiterii ordinului de reparație. Dacă vorbim de reparațiile de caroserie, vehiculul la schimb este dat din a 16-a zi de la emiterea ordinului de reparație.