Pe paginile de socializare ale lui Mircea Geoană apar tot mai multe postere de campanie care, deși îl au în centru pe secretarul general adjunct al NATO, sigla organizației este folosită în mod constant.
Folosirea acestor materiale aproabe abuzive ridică serioase semne de întrebare cu privire la susținerea pe care NATO o oferă unui candidat în alegerile electorale din România, țară membră a Alianței Nord-Atlantice.
Prin folosirea abuzivă a acestei sigle, alegătorii din România ar putea interpreta prezența însemnelor ca un sprijin oficial al NATO pentru candidatul Mircea Geoană. După descoperirea făcută pe pagina de Facebook „Mircea Geoană Președinte”, jurnaliștii Digi24.ro au cerut oficialilor NATO de la Bruxelles un punct de vedere cu privire la prezența însemnelor NATO pe afișele de campanie ale candidatului român. Răspunsul nu a venit, dar posterele au dispărut de pe Facebook.
Secretarul general adjunct al Nato, Mircea Geoana a fost foarte ocupat în ultimele luni de zile să-și pună pe picioare o întreagă organizație digitală care să-l susțină din umbră în campania electorală la președinție. Deși diplomat și încă sub uniforma NATO, Mircea Geoana refuză să spună cu voce tare ceea ce în liniște plănuiește de mult, candidatura sa la prezidențialele din septembrie. După ce s-a fript cu ciorba în episodul epic “Mihaela, dragostea mea!”, acum suflă și în iaurt și disimulează din ce în ce mai puțin un adevăr pe care cu toții îl vedem clar.
În urmă cu câteva zile, în numele lui Mircea Geoana s-a lansat o adevărată campanie online sub titlul „Mircea Geoana președinte” care include grupuri de Facebook și conturi de Tik Tok. Totuși, acestea nu sunt făcute de către diplomatul român, ci de susținătorii săi. Cu toate acestea, nu și-a asumat încă intenția de a candida la alegerile prezidențiale din România ce vor avea loc în septembrie.
Totuși, la o succintă analiză, Mircea Geoană ar cheltui, pentru susținere, circa 15-20.000 de euro pe lună. Pe lângă sponsorizările clasice care targeteaza în general conturi reale din România și diaspora, echipa de digital a lui Mircea Geoană s-a axat foarte mult și pe tacticile mai puțin ortodoxe pentru a avea un succes aparent pe Facebook.
Citește și: Mircea Geoană, anunț privind candidatura la prezidențiale în 2024: „Vom vedea ce avem de făcut”