Propunerile din lanțul de magazine Lidl vor suferi multe schimbări, începând cu acest an. Managerul de achiziții a confirmat public că ofertele de carne vor fi reduse drastic, conform Economica.net. Această inițiativă a venit din dorința responsabililor de a promova vegetarianismul.
Christoph Graf a declarat pentru Lebensmittelzeitung că marea companie și-a propus să ofere mult mai multe promoții de produse vegetariene, această acțiune având drept obiectiv protejarea climei. Reducerea drastică a ofertelor de carne va avea loc pe parcursul următorilor ani. Această declarație a apărut la finalul „Săptămânii Verzi”.
Mult mai multe produse vegetariene vor fi regăsite în lanțul de magazine Lidl. Carnea va fi în continuare un aliment pus la dispoziția consumatorilor, însă ofertele se vor îndrepta considerabil către zona „healthy”. Managerul de achiziții a fost întrebat dacă este îngrijorat de efectele pe care această inițiativă le-ar putea aduce.
Graf a răspuns prompt și a declarat că acțiunea care va fi implementată pe parcursul următorilor ani poate îmbunătăți imaginea companiei pe piață. Mai mult de atât, perspectivele acestuia față de reacția consumatorilor sunt unele bune, acesta spunând: „Cred că generația tânără este mulțumită când abordăm acest subiect”.
Reducerea drastică a ofertelor de carne este metoda prin care marea companie încearcă să motiveze oamenii să mănânce și alte produse. Lanțul de magazine va organiza în cele ce urmează mai multe săptămâni tematice, în așa fel încât experiența culinară a consumatorilor să fie una cât mai diversă. Această inițiativă nu va influența prețurile din magazine, Graf susținând că „fiind un lanț de discount, clienții sensibili la preț constituie în mod tradițional nucleul clientelei”.
Datele oferite de Lidl arată că producția de origine animală are un impact negativ la nivel global. În schimb, produsele pe bază de plante stimulează biodiversitatea, sănătatea și au o influență bună asupra mediului. Până în anul 2025, lanțul de magazine și-a propus să introducă cât mai multe sortimente din gama vegetariană și vegană. În luna martie, compania va compara proporția surselor de proteine de animale și le va compara cu cele pe bază de plante. Rezultatele vor fi prezentate în mod public, alături de câteva concluzii esențiale.
Citește și: Românii au parte de super oferte la Lidl în această săptămână! Prețurile sunt de nerefuzat