Colosul din industria băuturilor carbogazoase s-a rebrenduit. PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, prezintă un logo cu totul nou și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic în noua sa eră, conform Bugetul.ro.
Noua transformare are în vedere un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Din dorința de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită „Thirsty for More”. Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.
„Noul logo nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru.
În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor.
Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.
Ai mi putea citi și: Schimbare uriașă în magazinele Flanco! Apare un concept complet nou în România
Compania anunță că logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect actual și inedit.
Elementele cheie de design includ: