Firmele controlate de Dorinel Umbrărescu vor începe în primăvara anului 2023 construcția uneia dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură rutieră proiectate până acum în România. Cel mai interesant proiect este cel legat de nodul între autostrăzile A7 (Ploiești – Siret) și A8 (Târgu Mureș – Ungheni), o construcție de tip turbion, care va avea 8 bretele, 12 pasaje și 5 podețe.Construcția este parte a autostrăzii A7, licitată integral de UMB Spedition Group între Focșani și Pașcani, conform informațiilor complete de pe Apix.Ro.
„Va fi o realizare inginerească de amploare”, spun specialiștii.
Nodul rutier care va fi cu adevărat unic în România, din punct de vedere al soluției tehnice alese, va fi construit în sudul orașului Pașcani, județul Iași. Acesta se va întinde pe teritoriul localităților Sodomeni și Stolniceni Prăjescu. Datorita suprafeței mari pe care se va întinde, va fi nevoie de relocarea parțială a drumului județean 208L.Bretelele nodului rutier vor avea o rază cuprinsă între 400 și 600 metri, iar viteza maximă de circulație va fi limitată la 80 km/h.
„Lungimea totală a celor 12 pasaje este de 1,8 kilometri, cel mai mic având circa 50 metri, iar cel mai mare aproape 250 metri.Hărțile detalite ale pasajului pot fi vizionate pe portalul Apix.ro.Cel mai spectaculos nod rutier din România construit până acum în România se află la Turda, în județul Cluj. Dat în folosință integral în 2021, conectează autostrăzile A10 și A3, precum și DN1”., mai anunță sursa citată.
Te mai poate interesa și: Jumătate din terenurile agricole din România sunt date în arendă! Comparativ cu alte țări, românii primesc bani în batjocură. În Olanda și Italia 1 hectar este arendat cu 800 de euro, în timp ce la noi se oferă maxim 100 de euro