Turiștii care merg în Oradea vor putea beneficia de o serie de facilități și gratuități oferite de primărie, susține antena3.ro. Ofertele intră în vigoare începând cu data de astăzi, 1 martie, cu ocazia campaniei „Oradea cu drag”, desfășurată până la data de 31 decembrie a acestui an.
Turiștii care vizitează Oradea în acest an vor putea beneficia de mai multe facilități. Persoanele care se cazează la una dintre unitățile partenere, din cele 17, pentru cel puțin 2 nopți consecutive, vor putea avea acces gratuit la 5 obiective turistice și la 5 muzee din oraș. De asemenea, transportul public nu trebuie să fie achitat de turiști, iar prețurile în cadrul cafenelelor și restaurantelor partenere vor fi reduse semnificativ.
Directorul APTOR declară că derularea rapidă a campaniei „Oradea cu drag” este o metodă prin care responsabilii încearcă să răspundă cererilor din partea patronilor de hoteluri. Inițiativa a început încă din pandemie, din nevoia de a crește atractivitatea față de acest oraș, dar mai ales, de a le oferi beneficii turiștilor. Diferența dintre numărul de vizitatori înregistrați în edițiile anterioare sunt unele semnificative, mai exact, în prima campanie au fost 900 persoane înscrise, iar în a treia, numărul estimat este la 4.000.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Producătorul NOKIAN mută fabrica la Oradea, după ce s-a retras din Rusia. Au început deja lucrările VIDEO
Pentru a beneficia de gratuități, turiștii trebuie să se înregistreze online, pe site-ul www.oradealifenouveau.ro, și astfel, vor primi codurile aferente. Odată ce persoana în cauză este înregistrată în sistem, va primi un mesaj pe telefon, care conține codul unic și cel QR, pentru a avea acces la beneficiile din campanie. Acestea pot fi folosite o singură dată și nu pot fi transferate către o altă persoană. Pentru a beneficia de transport public gratuit, vizitatorii trebuie să trimită un SMS la un numărul special OTL. Controlorii vor verifica valabilitatea.
„Am demarat, în acest an, cât mai repede campania – în alţi ani am început-o în aprilie, în primul an chiar în vară – pentru a răspunde cererilor din partea hotelierilor. Este o campanie care a început dintr-o nevoie în perioada pandemiei în care am dorit să creştem atractivitatea destinaţiei Oradea prin cât mai multe beneficii oferite turiştilor.
Dacă în primul an am avut undeva la 900 de turişti înscrişi, la ediţia de anul trecut, a treia, am avut aproape 4.000. De asemenea, şi numărul de hoteluri şi cafenele partenere a crescut de la an la an şi mă bucur că tot mai multe unităţi de cazare au înţeles importanţa acestor beneficii şi le-au integrat în pachete proprii, astfel încât să fie cât mai atractive pentru turişti”, declară Alexandru Chira, directorul APTOR.
Citește și: Linia de cale ferată Cluj Napoca-Oradea va fi modernizată prin PNRR. Al treilea mare contract semnat!