PPC, actualul proprietar al fostului Enel România, a emis un anunț important pentru toți românii abonați la serviciile sale. Reprezentanții companiei vorbesc despre necesitatea actualizării datelor personale ale clienților, buletinul, adresa de e-mail și numărul de telefon.
Această actualizare se poate efectua pe site-ul oficial al PPC, utilizând codul de client și codul de plată, pentru a asigura o comunicare eficientă și pentru a permite clienților să fie la curent cu ultimele noutăți și actualizări ale companiei, potrivit cancan.ro.
Te-ar mai putea interesa și: După Enel, PPC anunță un „mega deal” de 2 miliarde. Grecii vor să investească în 90 de proiecte fotovoltaice, inclusiv din România
foto: grup Enel
PPC sau Public Power Corporation SA este un furnizor important de energie electrică și gaze naturale, având un rol activ în producția și furnizarea acestor servicii atât în Grecia, cât și în România. Compania a intrat pe piața românească în 2023, achiziționând Grupul Enel pentru suma de 1,24 miliarde de euro. După finalizarea acestei tranzacții, PPC își propune să devină un lider în inovație și să introducă noi tehnologii în sectorul energetic din România.
Pe lângă această actualizare a datelor, PPC va lansa pe 10 aprilie 2024 o aplicație web numită myPPC, disponibilă pentru utilizatorii de Android și iOS.
„Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi.
Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe.
Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.
Recent, PPC, fostul Enel România, a emis un comunicat important pentru clienții săi, în care le recomandă să își actualizeze datele de identitate asociate contului. Aceasta include informații despre buletin, adresa de e-mail și numărul de telefon. Actualizarea acestor date se poate realiza ușor pe site-ul companiei, folosind codul de client și codul de plată.
Prin menținerea acestor informații actualizate, clienții vor avea acces la toate actualizările și notificările importante ale companiei. PPC își propune să asigure o comunicare eficientă și transparentă cu clienții săi.
„Actualizarea acestor informatii poate fi realizata rapid pe website-ul companiei, avand la indemana codul de client si codul de plata. Aceasta actualizare asigura o comunicare eficienta si evitarea oricaror neclaritati in relatia cu furnizorul de energie.
Motivele principale:
Îți actualizezi periodic datele personale și astfel te asiguri că toate informațiile relevante, referitoare la contractul tău de energie sau gaze naturale, ajung la tine în timp util.
Când datele tale personale sunt la zi, te asiguri că vei primi cele mai noi informații din piața de energie, exact atunci când ai nevoie.
Este important ca datele personale să fie actualizate periodic, conform legislației în vigoare”, transmite companie PPC.
Te-ar mai putea interesa și: Anunţ important făcut de Enel. Schimbări majore pentru abonaţii companiei de energie