- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

O nouă alianță între retailerii Auchan și Intermarche. Se vor efectua achiziţii în comun

06 Dec, 14:59 • Fundeanu Madalina
Auchan şi Intermarche discută formarea unei alianţe, pentru a face achiziţii în comun. Alianţa pe termen lung va acoperi achiziţionarea de produse de la brandurile naţionale.
O nouă alianță între retailerii Auchan și Intermarche. Se vor efectua achiziţii în comun

Auchan şi Intermarche au anunţat că discută formarea unei alianţe noi, cu scopul de a face achiziţii în comun, la o săptămână după ce au depus o ofertă comună pentru achiziţionarea supermarketurilor şi hipermarketurilor pe care vrea să le vândă rivalul Casino, care se confruntă cu dificultăţi financiare, transmite agenția Reuters, citată de Agerpes.

Alianță între retailerii Auchan şi Intermarche

Alianţa pe termen lung va acoperi achiziţionarea de produse alimentare de la brandurile naţionale, precum şi cumpărarea de produse nealimentare, au informat într-un comunicat comun Auchan şi Intermarche.

Casino a anunțat săptămâna trecută că a primit „oferte preliminare indicative de la câteva companii” pentru un număr nespecificat de supermarketuri şi hipermarketuri pe care le-a scos la vânzare.

Deja Intermarche a fost de acord în mai să achiziţioneze 61 de magazine de la Casino şi are opţiunea de a cumpăra, în următorii trei ani, încă 72 de unităţi.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat marţi pentru Reuters că în acest stadiu „cei mai mulţi jucători de pe piaţa de retail din Franţa”, inclusiv Leclerc, sunt interesaţi de magazinele Casino. Printre alţi potenţiali candidaţi pentru unităţile Casino se află şi grupul german Lidl.

Un membru al Board-ului Auchan, Serge Papin, declara săptămâna trecută că Auchan şi Intermarche au depus o ofertă comună pentru toate magazinele pe care Casino le-a scos la vânzare pentru a obţine numerar.

După finalizarea tranzacţiei, Casino va avea vânzări de doar opt miliarde de euro, faţă de 33,6 miliarde de euro în 2022, înjumătăţindu-şi cota de piaţă în Franţa la aproximativ 3%, estimează analistul Nicolas Champ de la Barclays.

Citește și: Decembrie, luna cadourilor și a vânzărilor record. Creștere de 28% față de media lunară

alianță Auchan și Intermarche
alianță Auchan și Intermarche

Sistemul de Garanție – Returnare în magazinele Auchan România

Magazinele Auchan România sunt pregătite pentru startul Sistemului de Garanție – Returnare, program ce a intrat în vigoare din 30 noiembrie. Retailerul, primul care a intrat în hora reciclării, a oferit clienților posibilitatea de a aduce ambalajele utilizate pentru colectare și reciclare la punctele special amenajate dotate cu aparate automate de colectare (RVM) încă din luna aprilie a acestui an, potrivit gsp.ro.

Astfel, până în prezent, Auchan a colectat deja 32 de milioane de ambalaje la nivel național. Ambalajele cu simbolul Ambalaj cu Garanție vor putea fi aduse în toate magazinele Auchan, iar în paralel, Auchan continuă acțiunile de bonificare cu 50 de bani per ambalaj și pentru clienții care aduc ambalaje fără simbolul specific, suma fiind oferită sub formă de voucher acordat în baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan.

„Practic, Sistemul de Garanție – Returnare funcționează la noi de peste 7 luni datorită unui efort comun al tuturor echipelor noastre, cărora le mulțumim pe această cale pentru implicarea exemplară de care au dat dovadă, dar și clienților Auchan, care au fost deosebit de receptivi în a adopta un comportament de consum responsabil.

Ne bucurăm că aceștia au înțeles importanța reciclării, contribuind la startul celui mai mare proiect de economie circulară din România. Astfel, la nivel național, am colectat deja, până în prezent, un număr impresionant de 32 de milioane de ambalaje, investind peste 16 milioane de lei în recompensele oferite pentru reciclare, alături de partenerii noștri.

Felicităm RetuRO și toate asociațiile implicate în acest demers esențial pentru mediul înconjurător pentru toată munca depusă și, de asemenea, Ministerul Mediului, pentru inițiativa extraordinară. Contăm și de acum înainte pe nivelul ridicat de responsabilitate al clienților noștri, pe care îi încurajăm să recicleze în număr cât mai mare”, a declarat Corina Dospinoiu, Director Sustenabilitate Auchan Retail România.

Vezi și: Facturarea electronică devine obligatorie de la 1 ianuarie 2024 pentru toate tranzacțiile. Sancțiuni și termene

Urmărește Daily Business pe Google News