O nouă generație Duster va intra în producție la uzina din Mioveni! În aceste momente, brandul Dacia se află în plin proces de schimbare și lărgire a gamei de produse, după ce directorul executiv al grupului Renault, a dat mână liberă șefilor mărcii pentru a o dezvolta independent.
Aceste planuri au început să apară, ba chiar să se materializeze și astfel, un nou pas către dezvoltarea mărcii va fi intrarea în producție și lansarea pe piață a unei noi generații a SUV-ului Duster.
„Suntem cu doar câteva săptămâni înainte de a avea acordul de fabricație, demararea producției noii generații Dacia Duster la Mioveni. Și ăsta este un lucru extraordinar. Vorbim despre cel mai bine vândut SUV din Europa prin canalul de retail în ultimii șase ani. E un motiv de mândrie pentru toată lumea de la Dacia. Și nu ne oprim aici (…) a începutul lui 2025 vom lansa Bigster, o mașină de segment C, mai mare decât Duster. Evident, pentru a putea să fim gata pentru asamblarea acestuia în 2025 trebuie să lucrăm mult anul viitor. Asta e o mare provocare. Modelul a ajuns deja în România, la centrul de design și, mai departe, la centrul tehnic de la Titu”, a declarat Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania, potrivit economica.net.
Reprezentantul Dacia România spune că surprizele pregătite clienților companiei nu se opresc la Duster și fratele lui mai mare, Bigster, ci continuă cu lansarea unei noi generații a micului model electric Spring.
Mihai Bordeanu a confirmat în timpul celei de a șasea ediții a Automotive Industry Forum, eveniment organizat de The Diplomat, că Dacia Spring va avea în curând o nouă generație.
„Altă veste bună este că vom avea o schimbare de generație pentru Dacia Spring, una care ne va permite să continuăm să electrificăm România, să continuăm să punem pe stradă mașini electrice accesibile. Sigur, poate că unii se întreabă unde e fabricat sau cum e adus în Europa. Sau alte lucruri asemănătoare. Însă nu trebuie uitat un lucru: în viziunea noastră, a Dacia, mașinile electrice trebuie să fie în primul rând accesibile. Și asta am făcut și facem de când am lansat Dacia Spring”, a mai spus șeful mărcii Dacia în România.
El a subliniat că una dintre principalele provocări pentru marca pe care o conduce va fi digitalizarea.
„O altă provocare pentru noi, nu cea din urmă, este digitalizarea. Știu că toată lumea vorbește despre digitalizare, însă am să vă dau un exemplu concret. Anul acesta, Dacia va vinde 9.000 de mașini prin platforma online dacia.ro. În urmă cu zece ani, în 2013, așa ceva era de neconceput. Astăzi se întâmplă. Iar pentru 2024 ne-am propus și mai mult. Vrem să oferim clienților noștri șansa de a avea o experiență digitală simplă «a la Dacia»”, a explicat Mihai Bordeanu.