„Am epuizat stocurile pentru unele mărci de top”, a declarat directorul general de la Moet Hennessy, Philippe Schaus, într-un interviu pentru Bloomberg Television la forumul economic de la Singapore.
„Mai mult, există noi veşti bune la orizont, în condiţiile în care noul an ar urma să aducă o refacere a ofertei”, a adăugat Philippe Schaus.
Chiar dacă consumatorii înstăriţi semnalează că sunt în continuare dispuşi să cumpere produse scumpe, obstacolele în calea economiei mondiale se acumulează. Inflaţia este o sursă majoră de incertitudine, a spus Philippe Schaus. Creşterea costurilor cu materiile prime ar putea obliga Moet Hennessy să majoreze preţurile la unele produse cu până la două cifre, a adăugat Schaus.
În fiecare an, aproximativ 310 milioane sticle de şampanie franţuzească, care beneficiază de o indicaţie geografică strict controlată, sunt vândute în întreaga lume în timp ce alte peste un miliard sunt stocate în pivniţe, în aşteptarea momentului adecvat pentru a fi savurate.