BRD vine cu o ofertă de neratat pentru toți clienții săi, actuali și potențiali, anunțând o oportunitate excelentă de a obține un bonus de 100 de lei. Oferta se adresează părinților care decid să deschidă un cont de economii ATUSTART pentru minori în luna iunie, după cum transmite Bugetul.ro.
Banca, parte din grupul financiar francez Société Générale, dorește astfel să încurajeze economisirea pentru viitorul copiilor, oferind această sumă de bani ca stimulent. Tot ce trebuie să facă clienții este să deschidă contul ATUSTART, iar BRD va alimenta automat contul cu 100 de lei.
„Dacă ești părinte și te gândești că este timpul să economisești pentru viitorul copilului tău, BRD îți oferă ocazia perfectă să deschizi contul de economii ATUSTART.
Deschide un cont ATUSTART pentru minori, iar noi îl alimentăm automat cu 100 RON. Ofertă valabilă exclusiv în luna iunie”, explică BRD
Pentru a profita de oferta de 100 de lei, este esențial ca părinții să deschidă un cont de economii ATUSTART pentru minori exclusiv în luna iunie. Aceasta nu este doar o oportunitate de a beneficia de o sumă de bani oferită de bancă, dar și un pas important în economisirea pentru viitorul copiilor, asigurându-le un start financiar avantajos. În paralel, BRD continuă să își îmbunătățească măsurile de securitate pentru a proteja clienții de amenințările tot mai sofisticate din mediul online.
Te-ar putea interesa și: Românii care au cont BRD, ING, BCR SAU Raiffeisen sunt vizați. Băncile aduc o nouă schimbare
Această ofertă vine într-un moment în care BRD pune un accent deosebit pe protejarea clienților săi împotriva fraudelor online. Banca a emis recent o notificare oficială, avertizându-și clienții despre creșterea numărului de tentative de fraudă care se folosesc de numele și imaginea sa.
Mai exact, escrocii folosesc diverse programe pentru a falsifica numerele de telefon de pe care apelează, făcându-le să pară că provin de la BRD. Astfel, românii sunt păcăliți să răspundă la aceste apeluri și să își divulge datele personale.
BRD subliniază importanța de a nu partaja informații personale în cadrul convorbirilor telefonice nesolicitate, indiferent de numărul de telefon de pe care suntem apelați. Angajații băncii nu cer niciodată astfel de date prin telefon, iar clienții sunt sfătuiți să fie extrem de vigilenți și să nu dea curs solicitărilor de acest gen.