„La Cocoş” a reuşit, astfel, să atragă rapid clienți cu această strategie eficientă, mai ales în luna în care bărbații vor să le facă o bucurie doamnelor și domnișoarelor speciale din viețile lor.
„Primăvara bate la ușă și aduce parfum de zambile. La Supermarketul La Cocoș! Am adus pentru voi zambile proaspete la prețuri de neratat, cât și o minunăție de orhidee! Transformă-ți casa într-un colț de primăvară cu aceste flori minunate, care aduc nu doar frumusețe, ci și un miros îmbietor. Vă așteptăm în magazinele noastre să vă bucurați de un început de primăvară colorat și plin de energie!”, a transmis retailerul pe pagina sa de Facebook, conform bugetul.ro.
„La Cocoş” a debutat pe piața din România în anul 2014, în Ploiești și este deținut de omul de afaceri Iulian Nica. În anul 2019, la doar 4 ani distanță, a ajuns la vânzări de 54,4 milioane de euro, bani făcuți într-un singur sediu care avea nici măcar 4.000 de metri pătraţi.
A urmat o extindere accelerată, posibilă datorită parteneriatului din 2024 cu BERD, CEECAT Capital Fund și Morphosis Capital Fund II. Planul retailerului este de a dezvolta o rețea de hipermarketuri cu prețuri mici, vizând afaceri de peste un miliard de euro până în 2029, primul pas fiind deschiderea unui nou supermarket în Brașov.