Pentru a mulțumi și săptămâna aceasta toți clienții fideli, Kaufland pregătește din nou o serie de oferte destul de atractive. Pentru începutul lunii octombrie, retailerul german aduce în atenția românilor zeci de produse la prețuri imbatabile. Cei care vor să se bucure de aceste promoții trebuie să se grăbească, oferta fiind valabilă doar două zile.
Kaufland este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din țara noastră. Magazinele retailerului german sunt mereu pline, ofertele promoționale fiind o mare atracție pentru clienții din România. Pentru a-și consolida poziția în fața concurenților, Kaufland pregătește săptămânal oferte cât mai avantajoase.
Citește și: Kaufland oferă GRATIS produse pentru români. Oferta este în perioada 26-29 septembrie
Ofertele Kaufland ce nu trebuie ratate
Pentru începutul lunii octombrie, Kaufland aduce în atenția clienților fideli zeci de produse la prețuri reduse. Cei care vor să se bucure de promoții trebuie să se grăbească, oferta fiind valabilă doar două zile, și anume pe 30 septembrie și 1 octombrie 2024. Printre produsele cel mai căutate care vor avea aplicate reduceri importante se numără:
La ora actuală, Kaufland are în România nu mai puțin de 172 de magazine. Retailerul german a intrat pe piață în anul 2005, atunci când avea doar 500 de angajați. Încă de la început, rețeaua de magazine s-a dezvoltat tot mai mult, ajungând ca în prezent 17.000 de români să lucreze pentru retailerul german. Strategia Kaufland față de angajații săi a fost mereu una foarte clară, bazată pe salarii mari și beneficii importante. În plus, cei care lucrează în magazinele retailerului german au posibilitatea de a avansa rapid.
De curând, Kaufland a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă faptul că retailerul oferă cel mai bun raport calitate-preț. Totodată, lanțul de magazine deține și distincția Customers’ Friend pentru cele mai bune servicii, acordată de Institutul internațional ICERTIAS.
„Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale”, transmite Kaufland, pe site-ul său.