OMV Petrom şi Auchan au făcut anunțul mult așteptat de șoferi! Proiectul inițiat în anul 2019 a fost finalizat cu un an mai devreme decât a fost estimat inițial, iar integrarea magazinelor MyAuchan a fost realizată concomitent cu modernizarea stațiilor Petrom se arată într-un comunicat de presă al companiei petroliere.
„Petrom este brandul românesc lider în zona de mobilitate, care oferă cel mai bun raport calitate-preț. Finalizarea cu succes a acestui proiect susține ambiția noastră pe termen lung de a ne menține această poziție de lider și de a ne dezvolta și mai mult oferta de servicii și produse, la cel mai bun preț. Cele două echipe au reușit într-un timp record, de 3 ani, să amenajeze aproape 400 de magazine MyAuchan. Și nu ne oprim aici: împreună cu partenerul nostru Auchan, vom continua să gândim programe care să aducă beneficii clienților noștri”, a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing, potrivit Economica.net.
Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România, a subliniat că acest proiect este unul inovator și unic, în același timp, și le oferă românilor posibilitatea de a avea noi experiențe, dar și de a economisi timp, alimentând și făcându-și cumpărăturile într-o singură oprire.
„Suntem încântați să finalizăm cu succes acest proiect inovator și unic, prin care am creat veritabile magazine de proximitate, oferindu-le românilor o nouă experiență și posibilitatea de a economisi timp, alimentând și făcându-și cumpărăturile într-o singură oprire. Le mulțumim partenerilor noștri de la OMV Petrom și echipelor Auchan pentru lucrurile extraordinare pe care le-au făcut împreună și pentru colaborarea excelentă din ultimii ani. Le mulțumim clienților care ne-au trecut pragul pentru fidelitate, pentru că au apreciat noile stații și magazinele MyAuchan din incinta acestora. Felicit echipele Auchan și OMV Petrom pentru modul în care au finalizat reamenajarea stațiilor într-un timp record”, a subliniat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Colaborarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în stații de distribuție marca Petrom, atât în zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări.
Apoi, datorită succesului de care s-a bucurat proiectul pilor, în februarie 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înțelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată.
În aceste momente, OMV Petrom este cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței și gaze la nivel de grup de aproximativ 43 milioane bep în 2022. Anual, grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone și operează o centrală electrică de înaltă eficiență de 860 MW.
Grupul este prezent în România, dar și în țările învecinate prin intermediul a aproximativ 780 benzinării, sub două branduri, OMV și Petrom.
La rândul său, Auchan România are în portofoliu peste 440 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 404 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care aproape 400 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.