Orange România a înregistrat o cifră de afaceri de 1,144 mld. euro în primele nouă luni ale anului. Mai mult, în al treilea trimestru al anului, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro, au anunțat reprezentanții companiei.
Până la data de 30 septembrie 2023, grupul Orange asigura servicii mobile către 9,7 milioane de abonați. De asemenea, compania asigura internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, în timp ce 1,2 milioane de abonați beneficiau de servicii de televiziune, potrivit capital.ro
Totodată, reprezentanții grupului au anunțat extinderea reţelelor 4G/4G+ şi 5G/5G+. Astfel că în al treilea trimestru al anului, compania a asigurat o acoperire 4G pentru 98,76% din populație. Serviciile de 4G+ au fost asigurate pentru 82,23% dintre abonați.
În plus, Orange a anunțat că a extins reţeaua 5G/5G+ și către Baia Mare, Brăila şi Galaţi astfel încât în aceste momente, în România, 38 de orașe se bucură de acest tip de acoperire.
Tot în primele nouă luni ale anului, Orange a înregistrat și o creștere a veniturilor din IT&C. Pe acest segment s-a înregistrat o creștere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Cu o creştere de 45% în trimestrul al treilea, în comparație cu aceeași perioadă din 2022, sectorul de securitate cibernetică a rămas un domeniu de interes major pentru companii.
În al treilea trimestru al anului, Orange a înregistrat o creștere de peste 70% a numărului de utilizatori. potrivit reprezentanților companiei, acest lucru a fost obținut datorită ofertelor atractive din gama YOXO.
Până în 2040, Orange se angajează să obțină neutralitatea climatică. Reprezentanții companiei au subliniat că au implementat numeroase acțiuni prin care Orange s-a plasat mai aproape de ținta #NetZeroCarbon până în 2040.
Printre aceste acțiuni se numără și redeschiderea magazinului din Piața Victoriei, destinat reciclării telefoanelor mobile. Prin programul „Re”, au fost colectate aproximativ 395.000 de telefoane cu ajutorul clienţilor.
„Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienţilor, a promisiunilor de brand şi a calităţii serviciilor de conectivitate cu care ne-am obişnuit utilizatorii. În timp ce piaţa de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creştere datorită soluţiilor de top oferite de Orange Business companiilor şi administraţiilor publice”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.
CEO Orange România a subliniat că gigantul va oferi în continuare experienţe digitale complete.
„Continuăm să mizăm pe experienţe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferinţelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon şi să acţionăm cu responsabilitate faţă de mediu, făcând paşi concreţi în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar şi prin creşterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde”, a mai spus Julien Ducarroz.