- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Pe litoralul românesc, reclama bate realitatea. Locurile de la Marea Neagră de care românii sunt dezamăgiți în 2024

10 Jul, 19:40 • Adrian Popovici
Turiștii români se plâng că unele locații de pe litoralul românesc nu seamănă cu imaginile de internat sau din materialele de promovare. Mulți se consideră înșelați din această cauză.
Pe litoralul românesc, reclama bate realitatea. Locurile de la Marea Neagră de care românii sunt dezamăgiți în 2024

Românii sunt deseori dezamăgiți când ajung să vadă cu ochii lor locurile promovate pe internet, în special litoralul românesc. Inspirați de imaginile spectaculoase pe care le văd publicate pe diferite platforme de social media, românii își planifică excursiile locurile prezentate ca fiind „comorile” nedescoperite de la Marea Neagră. Ajunși la destinațiile virale, mulți își dau seama că litoralul românesc arată, de fapt, altfel decât în mediul online, notează Bugetul.ro.

Videoclipurile virale și fotografiile de pe platforme ca TikTok sau Instagram au transformat locuri de pe litoralul românesc precum plaja Tuzla în destinații extrem de populare. Promovate ca având ape aproape la fel de cristaline ca cele din Grecia, aceste locuri atrag un flux constant de vizitatori entuziasmați. Totuși, pentru mulți dintre aceștia, experiența nu se aliniază întotdeauna cu așteptările create de mediul online.

„Sunt constănțeancă, am fost la această plajă, curioasă fiind, chiar de mai multe ori. A fost o mare dezamăgire. Nu vă lasați păcăliți. Apa este mizerabilă, plină de alge.(..) Trist că se face atâta reclamă agresivă. Chiar nu înțeleg de ce…”, a scris o femeie pe internet.

Litoral

Te-ar putea interesa și: Ce salariu primește un salvamar pe litoralul românesc în 2024. Suma ridicolă pentru care își riscă viața în fiecare zi de muncă

Ce spun turiștii despre litoralul românesc

Recent, mai mulți vloggerii și vizitatorii au împărtășit diferențele majore dintre modul în care este prezentat litoralul românesc și realitatea de la fața locului. De exemplu, plaja Tuzla, prezentată ca o „perlă a litoralului românesc” în mediul virtual, a suferit transformări semnificative.

A apărut o infrastructură nouă, cu baruri pe plajă, șezlonguri și umbrele, schimbări care au influențat percepția asupra locului. În comentariile postărilor, internauții au adus critici cu privire la discrepanțele dintre imaginea promovată și realitatea experimentată.

„Nu mai este o plajă sălbatică, așa cum o știam, au apărut câteva baruri pe plajă, șezlonguri și umbrele. Nu arată rău deloc, cu excepția plantelor din plastic (sper să nu insiste cu ele și la anul).

Prețuri: 100 lei pentru 2 șezlonguri si o umbrelă, 40 lei pentru 2 cafeluțe si 2 sucuri. Mult, puțin? Apa mării este la fel de spectaculoasă cum o știam, foarte caldă, iar nisipul fin așa cum ne place”, a scris un vlogger după ce a ajuns pe litoralul românesc.

Citește și: Litoralul românesc, invadat de alge și în 2024. Turiștii sunt revoltați de mirosul neplăcut și încep să evite unele stațiuni din acest motiv