- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Trucul cu care Penny i-a convins pe români să îi devină clienţi. Cum a ajuns retailerul german să fie nr. 1

19 Feb, 12:06 • Cornel Ghimeșan
Penny are tot mai mulţi clienţi în condiţiile în care piaţa de retail merge tot mai bine în România. Retailerul care face parte din grupul german Rewe își consolidează printr-o strategie agresivă de extindere.
Trucul cu care Penny i-a convins pe români să îi devină clienţi. Cum a ajuns retailerul german să fie nr. 1

Penny este mai mereu plin de clienţi, iar exitendrea continuă. Cu o investiție planificată de 120-150 de milioane de euro în 2025, compania va deschide 35-40 de noi magazine, continuând astfel trendul ascendent al ultimilor ani.

Penny deschide 35-40 de magazine noi

„Bugetul de investiţii pentru 2024 a fost de 150 de milioane de euro, cu 22 de milioane de euro peste nivelul anului anterior. În ceea ce priveşte investiţiile pentru 2025, putem spune că vor fi în linie cu sumele investite în ultimii ani”, a afirmat Daniel Gross, CEO al companiei, pentru Ziarul Financiar.

Citeşte şi: Guvernul pregăteşte o taxă de poluare uriaşă. Cât vei plăti pentru o maşină veche de 20 de ani

„În strategia noastră de business, ne-am planificat investiţii de un miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde reţeaua şi de a dezvolta competenţele logistice, la care se mai adaugă şi investiţiile în panouri fotovoltaice sau staţii noi de încărcare pentru maşini electrice”, a mai spus Daniel Gross.

Penny a dat lovitura în România cu o politică a preţurilor reduse și a expansiunii rapide, devenind unul dintre cei mai importanți retaileri pe segmentul de discount. Investițiile masive și numărul tot mai mare de magazine au contribuit la creșterea cotei de piață, în contextul în care retailerii din România raportează an de an profituri record.

Citeşte şi: Vouchere energie. Care români ar putea beneficia de ajutor de la stat de la 1 aprilie 2025

Compania Rewe SRL, cea care operează businessul de retail Penny, a închis 2023 cu afaceri de 8,3 miliarde de lei, un plus de 15% faţă de 2022.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult