- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Pepco a confirmat falimentul! Compania închide oficial toate punctele de lucru

23 Jun, 11:19 • Bumbeneci Diana
Magazinele Pepco au dat faliment într-una dintre cele mai puternice țări din Uniunea Europeană. Compania și-a închis toate punctele de lucru
Pepco a confirmat falimentul! Compania închide oficial toate punctele de lucru

Cei care obișnuiau să cumpere de la Pepco în Austria trebuie să se obișnuiască cu absența acestui retailer polonez, după ce acesta a decis să își închidă toate magazinele din această țară. Deși Austria părea o piață promițătoare pentru Pepco, realitatea a fost diferită, chiar și în ciuda investițiilor masive în marketing. Această decizie lasă sute de angajați fără locuri de muncă într-un timp foarte scurt.

Pepco a confirmat falimentul

După doar doi ani și jumătate pe piața austriacă, Pepco a hotărât să oprească toate operațiunile comerciale acolo, considerând că aceasta este o decizie financiară mai înțeleaptă. Curând, compania va depune cererea de faliment. Această măsură va afecta aproximativ 680 de angajați, care lucrau în cele 73 de magazine Pepco din Austria. Compania a explicat că nu au reușit să atingă nivelul de rentabilitate dorit.

La momentul intrării pe piața austriacă, Pepco a preluat aproape toate magazinele CCC și a efectuat modificări structurale pentru a „aborda performanța operațională inadecvată”. Compania poloneză se retrage acum din Austria, afirmând că se va concentra pe piețele unde au înregistrat succes și venituri mai mari. Procesul de închidere a magazinelor este în curs, fiind necesare toate documentele și formalitățile legale. Angajații au fost deja informați despre această decizie.

PEPCO
PEPCO

În prezent, compania Pepco are peste 31.000 de angajați care lucrează în mai mult de 3.600 de magazine din 19 țări. Deși în Austria nu au avut succes, la nivel global, compania a înregistrat venituri impresionante. Pentru anul financiar 2022-2023, Pepco a raportat venituri de peste 5,65 miliarde de euro, în creștere cu 17% față de anul anterior.

Totuși, profitul net al Pepco a scăzut cu 41%, ajungând la doar 102 milioane de euro. Această scădere majoră a fost resimțită în special în Europa Centrală și de Est. Retailerul se confruntă nu doar cu o competiție acerbă din partea altor branduri similare, ci și cu prețurile mult mai mici ale produselor din China. Platformele online cu prețuri foarte mici au afectat planurile companiei, similar cu impactul avut asupra altor afaceri din România.

Citește și: Se interzic telefoanele mobile! Milioane de români vor fi afectați de noua lege

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult