Magazinele Pepco se bucură de un real succes în țara noastră, prețurile avantajoase atrăgând clienții ca un magnet. Astfel, retailer-ul polonez a devenit liderul pieței de fashion din România, raportat la cifra de afaceri din anul 2022, conform Bugetul.ro.
Pepco dorește însă să-și continue expansiunea și în acest an și are în plan deschiderea unor noi magazine în țara noastră, creând astfel nu mai puțin de 200 de noi locuri de muncă.
Retailerul polonez are o gamă variantă de produse pe care le comercializează, printre acestea numărându-se: îmbrăcăminte, jucării, bunuri de uz casnic și mobilier. Strategia acestuia se bazează pe discount-uri și prețuri mici, reușind astfel rapid să-și asigure o poziție foarte bună pe piața din țara noastră.
Astfel, în România, Pepco a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine. Țara noastră a devenit a doua cea mai mare piață pentru companie, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine.
În anul 2022, retailerul a înregistrat afaceri de peste 2,3 miliarde de lei (468 milioane de euro), cu 23% mai mari decât în anul 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019. Expansiunea magazinelor va continua și în 2024.
Citește și: Kaufland face angajări pe bandă rulantă. Ce posturi sunt disponibile și ce beneficii oferă angajatorul
Bogdan Grigoriu, Head of Region Pepco, a anunțat că mai multe unități se vor deschide în țara noastră în acest an, creând astfel aproximativ 200 de noi locuri de muncă. Mai mult de atât, acesta a explicat că retailer-ul polonez încearcă să se adapteze cât mai bine inflației plafonând prețurile la produsele pentru care constată o scumpire la nivel de piață.
„Ne menținem angajamentul față de planurile noastre strategice de expansiune, valorificând procesele noastre solide care ne diferențiază în sectorul local de retail. (…)
Ca parte a planurilor noastre de expansiune pentru 2024, anticipăm crearea a aproximativ 200 de noi locuri de muncă. Aceste posturi vor contribui atât la eficiența noastră operațională, cât și la angajamentul nostru de a oferi oportunități de angajare în cadrul comunităților pe care le deservim.
Când prețurile ( de la raft n.red) de pe piață cresc, noi le înghețăm, iar pentru unele produse chiar le reducem”, a declarat Bogdan Grigoriu.
Pepco a intrat pe piaţa din România în anul 2015. De atunci, expansiunea retailer-ului polonez a fost constantă, ajungând în prezent la nu mai puțin de 453 de magazine, adică o medie de 50 de deschideri pe an. Anul trecut au fost deschise 46 de noi magazine Pepco în România.
„România este deja o piață matură, cu o notorietate ridicată a mărcii, astfel încât contribuția țării noastre la rezultatul global este semnificativă. În ceea ce privește volumul de vânzări al Pepco, acesta este în continuă creștere.
În 2023, veniturile grupului Pepco se ridică la 5,649 milioane de euro, din care doar Pepco este responsabilă pentru venituri de 3,416 milioane de euro. Prin comparație, în 2022, aceste cifre erau mult mai mici – veniturile grupului erau atunci de 4,823 milioane de euro, iar Pepco era responsabilă pentru 2,714 milioane de euro”, a spus Bogdan Grigoriu.