Paul Nicolau a făcut o postare prin care a atras atenția internauților recent. El și-a transformat succesul financiar într-un instrument de promovare, arătându-se nu doar ca un om de afaceri prosper, ci și ca un creator de conținut care înțelege mecanismele rețelelor sociale.
Antreprenorul a postat recent un clip video dintr-un magazin al brandului de lux Louis Vuitton, lăsând la vedere balanța contului său bancar. Potrivit imaginilor, suma disponibilă în acel moment în cont depășea 3,2 milioane de lei – echivalentul a aproape 650.000 de euro. Momentul a fost suficient pentru a declanșa o avalanșă de comentarii și distribuiri, postarea viralizându-se rapid.
”Îți iei cele mai multe înjurături. Ești descentrat. Deci când ai nevoie – ăsta-i marketing pur, la sânge, cu ce cere pe social media -, deci când ai nevoie de vizualizări, pac!, te duci la Louis Vuitton. Te costă! Deci nu te duci la Istanbul, te duci la Louis Vuitton, pui contul, le arăți ce deține (…) și plătești”, a explicat Pescobar pe TikTok.
Antreprenorul român nu se ascunde să vorbească sau să facă cunoscută situația sa financiară. Acest lucru a generat aprecieri și controverse. Totuși, cele mai multe reacții au fost pozitive, internauții l-au felicitat pentru reușita lui profesională.
Pescobar a mai făcut un pas important în carieră prin extinderea afacerilor sale în afara granițelor. A inaugurat un restaurant în Londra, iar locația din capitala britanică a fost primită cu entuziasm de către clienți.
Citește și Jobul plătit cu peste 10.000 de lei la Lidl România. Nu necesită studii superioare!