Pentru 80 dintre acestea, companiile aeriene au raportat drept cauză întârzierea sau rotaţia echipajelor sau aeronavelor, precizează autoritatea responsabilă cu administrarea aeroporturilor din țara noastră.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat la principalii operatori de pe aeroport, respectiv Wizz Air (53 zboruri), Ryan Air (40 zboruri) şi Tarom (19 zboruri).
Conform graficului prezentat de CNAB, Wizz Air a înregistrat cel mai mare procent de zboruri întârziate, de 33,97%, urmată de Ryan Air cu 25,64%, și alte companii cu 28,21%. Tarom ocupă, surprinzător, ultimul loc în acest top al rușinii, cu un procent de zboruri întârziate de 12,18% .
În aceeaşi perioadă, au fost anulate 31 de zboruri.
Potrivit CNAB, în intervalul menţionat, pe AIHCB au fost operate 17.858 de zboruri, dintre care 1.665 regulate.
În sătămâna anterioară, 1 – 7 decembrie, pe Aeroportul “Henri Coandă”, 86 de zboruri, atât la aterizări, cât și la decolări, au înregistrat întârzieri mai mari de 60 minute.
Pentru 30 dintre acestea, companiile aeriene au raportat drept cauză întârzierea sau rotația echipajelor sau aeronavelor, informează jurnalul.ro.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la principalii operatori de pe aeroport, respectiv Ryan Air (22 zboruri), Tarom (18 zboruri), Wizz Air (10 zboruri).