- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Piața luxului din România se extinde. După Hermès și Louis Vuitton, în București ar putea apărea magazinul de bijuterii Cartier

18 Sep, 12:33 • Amarie Giorgiana
Piața luxului din România începe să crească. După Hermès și Louis Vuitton, Cartier ar urma să apară în București. Celebrul magazin de bijuterii și ceasuri ar putea fi deschis în zona Ateneului.
Piața luxului din România se extinde. După Hermès și Louis Vuitton, în București ar putea apărea magazinul de bijuterii Cartier

Piața luxului din România începe să se extindă. După Hermès și Louis Vuitton, celebrul brand de ceasuri și bijuterii Cartier ar putea deschide un magazin în inima Bucureștiuluim, potrivit Ziarul Financiar.

Cartier deschide magazin în București

Compania este recunoscută pentru produsele create special pentru fețe regale, dar și pentru celebrități cunoscute la nivel global. Acum, Cartier își propune să deschidă un magazin în București. Decizia companiei vine în contextul în care, tot în capitală, alte mărci cunoscute urmează să deschidă magazine. Printre acestea se numără și Hermès sau Louis Vuitton. Intrarea Hermès pe piața din România este cea mai importantă veste din ultimii 16 ani pentru industria locală a luxului. Asta, după ce, în 2008, Louis Vuitton deschidea un magazin propriu în București. De atunci, și alte mărci au intrat pe piață, dar au ales varianta francizei.

Istoria de peste 150 de ani din spatele Cartier

Cartier a fost înființat în 1847 la Paris iar de atunci, a devenit una dintre cele mai cunoscute și iubite mărci de bijuterii și ceasuri din întreaga lume. Marca de lux a fost evaluată la 12,2 miliarde de dolari în anul 2010, în creștere de la 7,8 miliarde de dolari în 2017, sub conducerea directorului general Cyrille Vigneron, potrivit Business Insider. Produsele bradului sunt cu adevărat speciale, recunoscute în întreaga lume pentru eleganța și rafinamentul lor. Un ceas, o brățară, un inel sau un colier de la Cartier poate fi asociat cu un semn al luxului, majoritatea articolelor, având prețuri de mii sau chiar sute de mii de euro.

Citește și: Cine e cea mai bogată femeie din lume. Duce o viață de lux după ce a moștenit un imperiu

Totodată, Cartier poate fi asociat cu familia regală, brandul fiind favoritul regilor, al celebrităților și al celor mai cunoscuți oameni de afaceri din lume, exemplele fiind multiple.

Lily Collins, care joacă rolul lui Emily în cunoscutul serial „Emily in Paris” a purtat la Met Gala din 2019 un colier Cartier in platină, smaralde și diamante. În cadrul unei emisiuni, actrița a declarat că repsectivul colier a venit cu propriul paznic” și cu o femeie care avea o cheie specială pentru a descuia singură colierul.

Citește și: Fabricile din România, lovitură majoră pentru brandurile de lux. De ce au ieșit în pierdere Prada și Louis Vuitton în 2023