- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Poșta Română, salt uriaș spre modernizare. Compania folosește ChatGPT pentru scrierea fișelor de post și introduce tehnologia UiPath

04 May, 23:18 • Lupu Alexandra
Poșta Română a dat lovitura! Compania a anunțat ce pași a făcut pentru modernizare și digitalizare.
Poșta Română, salt uriaș spre modernizare. Compania folosește ChatGPT pentru scrierea fișelor de post și introduce tehnologia UiPath

Poșta Română, pași mari către modernizare și digitalizare. Așa cum arată primele informații relatate de economedia.ro, compania a anunțat că introduce tehnologia UiPah la Departamentul de Trezorerie, dar mai mult decât atât, ChatGPT a devenit un partener de nădejde pentru scrierea fișelor de post.

Poșta Română se modernizează

Poșta Română a anunțat pașii măreți pe care i-a făcut pentru modernizarea și digitalizarea companiei. Concret, a fost implementată tehnologia de automatizare robotică a proceselor, folosită de UiPath, la Departamentul de Trezorerie. Totodată, au fost derulate mai multe inițiative pentru modernizare, printre care și folosirea inteligenței artificiale ChatGPT pentru scrierea fișelor de post.

Valentin Ștefan a menționat că Poșta Română merge în două direcții la ora actuală: aceea de a păstra tradițiile și valorile companiei, dar totodată, aceea de a încerca să aducă tot ceea ce înseamnă modernitatea. Pentru a valida acest lucru, directorul general a vorbit despre două măsuri pe care Poșta Română le-a adoptat în urmă cu puțin timp.

Una dintre ele se referă la implementarea tehnologiei de la UiPath pentru Departamentul de Trezorerie. Valentin Ștefan a precizat că încercarea de a introduce această tehnologie a pornit încă de acum un an de zile, iar reușita se datorează unei echipe deschise și curajoase care a avut răbdare să lucreze la acest obiectiv.

Vezi și: Cele 4 scenarii apocaliptice făcute de ChatGPT. Cum ar putea sfârși omenirea, potrivit inteligenței artficiale

Poșta Română
Poșta Română

„Mergem în două direcţii. Una este aceea de a încerca să păstrăm tradiţiile şi valorile companiei pe mai departe şi în al doilea rând încercăm să aducem tot ce înseamnă modernitate. Şi ca să scoatem acest lucru în evidenţă am pregătit două exemple, concret ce am făcut, ce se face în companie în clipa de faţă.

Deci, nu este o prezentare despre ce va fi, ci despre ce există acum. Şi avem pe de o parte…cred că toată lumea a auzit de UiPath, că este o companie cu care ne mândrim, o companie românească, care e apreciată. Tehnologia de RPA pe care o foloseşte UiPath am încercat să o implementăm şi noi aici la Compania Naţională Poşta Română încă de acum un an de zile.

Din fericire, am avut o echipă deschisă la minte şi curajoasă chiar să implementăm acest lucru la Departamentul de Trezorerie”, a spus Valentin Ştefan, la conferinţa „Navigating the Digital Frontier: Entrepreneurship, Politics, and Strategy”.

În continuare, directorul general al companiei a precizat că un alt exemplu de modernizare este redat de folosirea inteligenței artificiale ChatGPT pentru redactarea fișelor de post. Valentin Ștefan a precizat că Poșta Română se află în plin proces de modernizare și restructurare, astfel, reprezentantul are în plan să regândească tot ceea ce înseamnă „biocrația” în cadrul companiei.

Te-ar putea interesa și următorul subiect: ChatGPT „fură” pâinea de la gură chefilor bucătari. Câte secunde i-a luat pentru a scrie o rețetă de o stea Michelin