- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Președintele Hidroelectrica explică ce se va întâmpla cu facturile care au întârziat

26 Jan, 20:31 • Bumbeneci Diana
Președintele Hidroelectrica vorbește despre facturile la energie. Acesta susține că „Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi”.
Președintele Hidroelectrica explică ce se va întâmpla cu facturile care au întârziat

Bogdan Badea, preşedinte al Directoratului Hidroelectrica a lămurit românii cu privire la problema facturilor care au întârziat în ultimele luni. Oficialul a explicat că facturile la electricitate care au întârziat în ultimele luni nu vor veni cu teancul, aşa cum s-a speculat, ci pe rând. Mai mult, românii vor primi sprijin în această situație deloc plăcută, conform antena3.ro.

În acest sens, facturile Hidroelectrica au început deja să ajungă la clienţii de pe teritoriul țării. Acestea vor veni la interval cam de o săptămână sau o săptămână și jumătate. Potrivit ultimei decizii a autorităților, plata se poate face eşalonat, la cerere.

Citește și: Studiu incredibil! Criza financiară ar avea de fapt un efect benefic asupra românilor!

Președintele Hidroelectrica îi calmează pe românii care se tem de mai multe facturi

Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj. Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor.

Bogdan Badea, şef Hidroelectrica
Bogdan Badea, şef Hidroelectrica

Există această posibilitate. Este afișată și pe site-ul Hidroelectrica, inclusiv formularele sunt acolo. Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, facturile vor veni cu o anumită periodicitate în fiecare lună, nu o să vină mai multe facturi într-un singur mail.

Apoi, va fi un pic mai accelerat procesul de emitere al facturilor, probabil la un interval de o săptămână sau o săptămână şi jumătate, tocmai pentru a încerca să nu aglomerăm foarte mult ghișeele cu cereri de reeșalonare și să venim în sprijinul clienților noștri„, a explicat Bogdan Badea, şef Hidroelectrica, joi, la Antena 3 CNN.

Ai mai putea citi: Consultațiile medicale, serviciu de lux în România! În 2023, prețurile cresc cu 30%. La cât ajunge o simplă consultație

Urmărește Daily Business pe Google News
Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult