Petrecăreții s-au bucurat de muzică și sporturi de iarnă. Au fost montate trei scene la baza pârtiei Bradu și la cele 3 apres-ski-uri partenere: Nuba Chalet, Yager Chalet și Kupa.
Pentru prima ediție a festivalului Untold Universe a făcut o investiție de peste 3,5 milioane de euro.
Citește și Suma alocată pentru funcționarea Aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav
Potrivit datelor oficiale, din totalul participanților, 31% au fost din Brașov, 18% din Cluj-Napoca, 17% din București, iar restul de 34% fiind din alte zone ale țării. Petrecăreții din afara Brașovului au fost cazați fie în oraș, la poalele munților, fie în Poiana Brașov. La hotelurile de trei stele partenere Massif s-au cazat peste 70% turiști, iar la cele de patru stele peste 80%.
Participanții veniți din afara Brașovului au cheltuit, în trei zile de festival, în medie 470 de euro / persoană.
Printre cei care s-au implicat în organizarea festivalului Massif se numără antreprenorul român de succes Dragoș Anastasiu. El a achiziționat un pachet de acțiuni în compania care a lansat proiectul din Poiana Brașov. Dragoș Anastasiu e fondatorul Grupului Eurolines, ale cărui cele mai importante linii de business acoperă industria ospitalității – Green Village 4* Resort și Valea Verde Retreat, precum și un segment important din industria închirierilor de mașini prin Enterprise Rent A Car.
”Admir curajul și determinarea echipei UNTOLD Universe de a-și duce mai departe visurile, de a trece peste toate obstacolele din ultimii 3 ani, fără să își piardă dorința de a inova și de a aduce bucurie publicului. Mă bucur să le fiu aproape în acest nou proiect și am încredere că va crește și se va dezvolta”, declară Dragoș Anastasiu.