- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Primăria Capitalei lansează o licitație de 120.000 lei. PMB vrea să cumpere ghiduri turistice în limba engleză pentru promovarea Bucureștiului

08 May, 13:49 • Lupu Alexandra
Primăria Capitalei deschide licitația momentului! PMB vrea să folosească ghiduri turistice în engleză pentru a promova orașul București.
Primăria Capitalei lansează o licitație de 120.000 lei. PMB vrea să cumpere ghiduri turistice în limba engleză pentru promovarea Bucureștiului

Primăria Capitalei a anunțat lansarea unei licitații de 120.000 de lei, pentru achiziționarea a 3.290 ghiduri turistice în limba engleză, cu scopul de a promova orașul București, informează economedia.ro. Primele informații arată că termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 24 mai.

Cum vrea PMB să promoveze orașul București

Primăria Capitalei a anunțat că deschide licitația pentru a cumpăra 3.290 ghiduri turistice în limba engleză, la o valoare estimată de 120.000 de lei, cu scopul de a promova orașul București. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 24 mai 2023, și totodată, criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă prețul cel mai scăzut. Durata contractului este de 120 zile.

„În scopul promovării imaginii oraşului Bucureşti, Primăria Municipiului Bucureşti prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism doreşte să achiziţioneze ghiduri turistice (în limba engleză), ce vor fi distribuite atât la nivel internaţional, cât şi naţional, regional şi local, în mediul privat şi public, prin participarea la târguri şi expoziţii de specialitate din ţară şi străinătate, în cadrul evenimentelor de amploare (congrese, conferinţe, festivaluri cu caracter internaţional sau naţional)”, prevede anunţul.

Citește și despre: Serviciul de Informații Externe a lansat o licitație pentru a cumpăra medicamente de peste 7 milioane lei. Produsele farmaceutice de pe lista SIE

București
București

În caietul de sarcini se relatează că ghidurile vor avea cel puțin 120 pagini, pe un format finit minim 100 x 190mm, policromie față-verso. Totodată, ele trebuie să conțină o secțiune dedicată celor mai importante elemente de patrimoniu cultural (case memoriale, expoziții, teatre, muzee, galerii de artă), religios, arhitectural, monumente, grădini, lacuri, parcuri, agrement și sport. Ghidurile trebuie să aibă în vedere cel puțin 3 itinerare turistice, detaliate și reprezentate prin intermediul unor hărți, în cadrul cărora să se evidențieze poziția obiectivelor turistice, prin localizarea geografică codificată prin coduri QR.

De asemenea, conform caietului de sarcini, ghidurile trebuie să cuprindă o secțiune dedicată prezentării istoriei orașului București. Totodată, ele trebuie să aibă în vedere o secțiune cu informații utile, precum asistență consulară, telefoane utile, condiții de călătorie, căi de acces, transport public local, asistență medicală și facilități de parcare.

Vezi și: Un diamant roz, printre cele mai rare din lume, va fi scos la licitație. Ce sumă se cere pentru „Eternal Pink”

Urmărește Daily Business pe Google News