Primark este unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de îmbrăcăminte și accesorii. În prezent, reprezentanții din România fac angajări. Compania de origine irlandeză este pe piața din țara noastră din anul 2022, când a deschis primul magazin în centrul comercial Park Lake din București. De atunci și până în acest moment, cmpania a căutat să angajeze personal nou, pe măsură ce a deschis și alte magazine. Spre exemplu, în vara acestui an, Primark a deschis primul său magazin la Iulius Mall din Timișoara, acesta fiind primul din afara Bucureștiului, notează Wall Street.
Citește și: Cine e românul care se află în spatele magazinelor Melkior. O mulțime de oameni credeau că e brand internațional
Primark face angajări. Ce job-uri sunt disponibile
Pozițiile din București sunt ocupate la magazinele Primark, însă retailerul dorește să angajeze oameni în magazinul din Timișoara, dar și în Cluj-Napoca, oraș în care este programată deschiderea unui nou magazin în anul 2025.
Pentru magazinul din Timișoara, retailerul caută un Team Manager. Fișa postului cu cerințele locului de muncă a fost distribuită și pe site-ul oficial al magazinului. Acesta va organiza și îndruma asistenții de vânzare cu amănuntul din departamentul său și va colabora cu echipa de management pentru a sprijini funcționarea zilnică a magazinului. Totodată, Team Managerul va raporta direct activitatea către managerul de departament sau către asistenul acestuia. Astfel, persoana care va ocupa funcția de Team Manager va avea următoarele responsabilități:
Responsabilități ce țin de vânzări și experiența clienților
- Utilizează toate datele disponibile pentru a obține cunoștințe complete despre cifrele departamentului său pentru a stimula vânzările și a îndeplini obiectivele
- Gestionează acuratețea mărfii de pe stoc
- Menține o evidență a stocurilor și asigură disponibilitatea optimă pentru clienți
- Se ocupă de planificarea comercială, planurile de dispunere a perioadelor și planogramele pentru departamentele sale
- Oferă un impact vizual în magazin prin sprijinirea colegilor de a crea afișe comerciale care să sporească experiența clienților, atrăgând un număr mai mare de clienți și vânzări
- Împarte zilnice sarcinile în echipă, în așa fel încât toți cei care se ocupă de vânzări să fie eficienți și implicați
- Gestionează zonele caselor de marcat atunci când este necesar pentru a oferi o experiență de cumpărături rapidă, prietenoasă și eficientă
- Gestionează reclamațiile și întrebările clienților în primă instanță, în vederea soluționării acestora, și solicită, dacă e nevoie, conducerea superioară
Responsabilități legate de oameni
- Organizează și îndrumă asistenții de vânzare cu amănuntul din departamentul său, cu accent pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor acestora, pentru a oferi o experiență bună, la rândul lor, clienților
- Motivează și implică asistenții de vânzare cu amănuntul
- Oferă îndrumare și instruire „pe moment” cu privire la ghidurile operaționale
- Face observare continuă, oferă feedback și se implică în mod activ
- Asistă la recrutarea, integrarea și dezvoltarea celor care vând
- Ajută cu întrebările legate de relațiile cu angajații în vederea soluționării problemelor fără a se crea un conflict
- Comunică și promovează inițiativa etică, ecologică și caritabilă a Primark, „Primark Cares”
- Gestionează ziua de lucru în mod eficient, răspunzând la solicitări în termen și activând delegarea sistemului către alți manageri în absența sa
- Gestionează eficient performanța echipei prin feedback constant pentru a sprijini o cultură condusă prin învățare și îmbunătățire continuă
- Valorifică performanța și potențialul echipei tale prin identificarea și îmbunătățirea abilităților cu feedback regulat
Responsabilități ce țin de operațiuni /controlul costurilor:
- Supraveghează ordonarea decalajelor și examinează comenzile înainte ca acestea să fie plasate
- Optimizează nivelurile stocurilor pentru a maximiza vânzările și a minimiza pierderile de stoc în departamentul său, prin utilizarea eficientă a sistemului de reaprovizionare a stocurilor (PSR)
- Gestionează toate prețurile în conformitate cu Ghidul Principiilor de tarifare Primark
- Ajută managerul de magazin (Store Manager) cu protecția persoanelor, a proprietății și a spațiilor prin asigurarea numerarului, a stocurilor și a proprietății
- Este responsabil de personalul administrativ, inclusiv disponibilitatea pentru apeluri de urgență.
- Sprijină funcționarea zilnică a magazinului prin aderarea la politicile EHS și gestionarea îndatoririlor generale de îngrijire a contractanților, vizitatorilor și colegilor.
Citește și: Black Friday 2024. Cum poți verifica dacă magazinul online de la care vrei să faci cumpărături este real și dacă produsele vândute sunt autentice. Recomandările ANCOM