Produsul de la Lidl care a bătut recordul la vânzări este un umeraş care funcționează și ca uscător pentru haine și pantofi. Produsul are un preţ mai mult decât accesibil şi are mai multe funcţii.
Umeraşul funcționează și ca uscător pentru haine și pantofi, acest lucru fiind posibil datorită conductelor de aer cald sau rece. Produsul a fost foarte apreciat de clienţi, stocul online epuizându-se înainte de a ajunge în supermarketuri.
Umerașul are o funcție 2 în 1 și o putere de 1160 w. Acesta se foloseşte conectat la curent, după care se selectează modul dorit: rece sau fierbinte. Lidl explică pe site-ul său că „poate fi folosit atât ca suport electric pentru pantofi, cât și ca uscător de rufe”.
Citeste si Lidl oferă angajaților două zile libere de Crăciun. Ce program va avea retailerul de sărbători
Şi asta nu e tot. Produsul include diverse accesorii pentru haine și încălțăminte, patru agrafe de rufe și o husă pentru cămăși, precum și o geantă de depozitare. Totul poate fi achiziţionat la preţul de 14,99 euro.
Nici în acest an, Lidl Austria nu va comercializa artificii în noaptea de Anul Nou. Numeroase alte magazine sunt așteptate să îi urmeze exemplul.
„Lidl Austria se va abține și în acest an de la vânzarea de artificii în toate magazinele din țară. Ca o consecință suplimentară, nu vor fi alocate spații de standuri pentru companiile externe de artificii”, a declarat vineri lanțul de magazine de reduceri într-un comunicat.
Din păcate, aşa cum s-a întâmplat de fiecare dată, acestea se vor comercializa clandestin, fără vreun control asupra calităţii produselor, majoritate produse în China.
„Din ce în ce mai multe orașe și municipalități din Austria interzic deja focurile de artificii private în noaptea de Anul Nou”, au mai transmis reprezentanții Lidl.
În plus, „pe lângă zgomot, gunoaie și praf fin, petardele din noaptea de Anul Nou provoacă în fiecare an numeroase răniri și arsuri. Acesta este motivul pentru care Lidl Austria a interzis deja din 2016 vânzarea de artificii în magazinele din țară. În plus, în parcările magazinelor nu sunt alocate spații pentru standuri pentru companiile externe de artificii”, a precizat compania.