Toți românii au luat cu asalt magazinele Lidl pentru a cumpăra mult iubitul produs al verii. Cea mai bună înghețată vândută de retailerul german are un număr extrem de mic de calorii și costă foarte puțin. O mulțime de români vor să o cumpere, în special acum, după ce un expert în slăbire i-a făcut „reclamă” pe rețelele sociale, scrie Bugetul.ro.
Aurel Șolea are peste 78.000 de fani activi, pe rețelele de socializare. Lumea în cunoaște mai ales pentru transformările radicale pe care le face cu clienții săi. Acum, el a luat în vizor produsele de la Lidl și a făcut un top cu preferatele sale.
În mod surprinzător, pe primul loc nu este un produs bogat în proteine. Faptul că majoritatea alimentelor de la Lidl se prezintă a fi bogate în proteine a stârnit numeroase critici printre mai mulți antrenori personali, care spun că este mai bine să îți iei nutrienții esențiali direct de la sursă, nu din budinci.
Prima poziție în top este ocupată de înghețată de căpșuni Push Up Lollies. Are cele mai puține calorii și este un desert perfect pentru cei care vor să țină regim, dar să se bucure de ceva dulce. La momentul actual, pe timp de vară, produsul dispare primul de pe raft! „Argintul” a fost luat de un alt produs de la Lidl, înghețată proteică de ciocolată, numai bună pentru fanii ciocolatei, dar nu vor să adauge kilograme în plus.
Aceasta este lista completă făcută de influencer:
De asemenea, sunt disponibile alte înghețate. În sezonul verii, retailerul german a adus mai multe mărci care se găsesc doar în magazinele. Multe dintre ele au un preț mai mic față de cel de piață. În plus, există tot timpul diverse promoții, atât prin intermediul cardului, cât și fără, dar în stoc limitat. Și înghețata cu Kinder Bueno a primit o mulțime de laude.