a introdus recent în oferta sa un produs alimentar care a creat entuziasm în rândul clienților. Reacțiile nu au întârziat să apară, iar mulți se grăbesc să cumpere acest produs înainte de epuizarea stocurilor, potrivit Bugetul.ro.
Românii sunt cunoscuți pentru pasiunea lor pentru grătare și, în special, pentru mici. Pornind de la această preferință, Profi a decis să introducă un nou produs pe rafturile sale: un sandwich cu… mic! Deși pâinea seamănă cu un hot dog, conținutul este de fapt un mic aplatizat, servit cu muștar dulce, făcându-l o alegere delicioasă.
“Visul tău tocmai a devenit realitate! Când ți-e poftă de un mic, rumenit cu grijă și muștar din belșug, caută NOUL Micișor în magazinele Profi! Articolul este disponibil într-un număr limitat de magazine, respectiv cele menționate în lista pe care o puteţi accesa pe profi.ro”, au scris cei de la Profi pe pagina lor de Facebook.
Reacțiile utilizatorilor online nu s-au lăsat așteptate: „Interesant, trebuie încercat!” „Ce idee!” „Abia aștept!” sunt doar câteva dintre comentariile entuziaste postate de clienți.
Fie că ești în pauza de cafea sau la masa de prânz, Profi FiiGo oferă produse pentru toate preferințele și buzunarele. Printre articolele disponibile se numără hamburgerii, cartofii prăjiți, diverse sortimente de pizza, friptură de porc cu murături și meniuri cu pui. De asemenea, sunt disponibile și gustări speciale, cum ar fi sandwich-urile, croissantele, gogoșile cu ciocolată sau fructe de pădure. Cafeaua, disponibilă în mai multe variante, este foarte apreciată de clienți.
Anul trecut, Ahold Delhaize, un lider global în retailul alimentar, a achiziționat Profi Rom Food, un eveniment semnificativ pe piața alimentară europeană. Ahold Delhaize deține și magazinele Mega Image, iar această tranzacție reprezintă cea mai importantă vânzare în sectorul alimentar din Europa continentală, implicând un fond de private equity.
Citește și: Carrefour, cea mai mare lovitură din ultimii 20 de ani. Profitul companiei franceze urmează să explodeze
“Este un moment de referință pentru industria de retail din România, unic prin mărime și la nivelul grupului nostru.
Suntem două branduri puternice, complementare și, împreună, vom reuși să facem o diferență semnificativă prin ceea ce oferim zi de zi clienților noștri: produse locale, proaspete și sănătoase de la o rețea extinsă de producători locali, o gamă de sortimente și mai bună de mărci proprii, naționale și internaționale, oferte care răspund cel mai bine nevoilor clienților”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.