TAROM, 70 de ani, promoții și oferte speciale aniversare. Compania sărbătorește și inaugurarea uneia dintre primele curse regulate de la nivel european, pe relația București – Paris, lansată în anii 1920 de compania franco – română CFRNA, precursor al TAROM și prima companie aeriană continentală din istoria aviației. De aceeea, TAROM pune în vânzare 10.000 de bilete către Paris la un tarif special de 70 de euro, valabil timp de şapte zile, în perioada 19-25 septembrie 2024, iar călătoriile pot fi efectuate în intervalul 1 ianuarie 2025 – 31 august 2025, se arată pe site-ul oficial al TAROM.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române – TAROM a fost înfiinţată în anul 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, fiind membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010. Transportatorul Național al României deține o flotă de 18 aeronave și are în portofoliul său un număr de 70 de destinații operate cu aeronave proprii sau deservite de partenerii săi code share. Din anul 1993, TAROM este companie membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA).
„70 de ani pentru TAROM sunt mai mult decât o simplă aniversare. Reprezintă un trecut bogat, o mărturie a devotamentului nostru față de pasageri și a capacității de a ne reinventa. Privim cu mândrie la drumul parcurs, dar, mai important, privim spre viitor cu determinarea de a oferi pasagerilor noștri zboruri care să îi conecteze în siguranță, adaptându-ne în același timp la nevoile și așteptările lor”, a declarat Costin Iordache, director general TAROM.
În 1954, primele aeronave TAROM decolau către noi orizonturi, inaugurând o perioadă de dezvoltare și evoluție pentru aviația românească printr-un zbor istoric către Praga. Zbor după zbor, TAROM a crescut, a descoperit noi destinații și a format generații de piloți și profesioniști în aviație, având mereu ca prioritate siguranța pasagerilor. Astăzi, TAROM este un brand de referință în România și un nume respectat pe cerul național și international, iar în fața provocărilor recente, compania a demonstrat reziliență și capacitatea de a se adapta, rămânând loială angajamentului său de a oferi servicii de conectare.