Radu Timiş Junior este unul dintre cei mai tineri CEO al unei mari companii fondată și care operează în România. În urmă cu patru ani, acesta a preluat conducerea brandului Cris-Tim de la tatăl său, cel care împreună cu soția sa, Cristina, a pus bazele acestei afaceri în 1992. Într-un interviu pentru Business Magazin, acesta și-a manifestat optimismul față de viitoarea evoluție a mediului de afaceri din România.
Radu Timiş Junior, cu o experiență solidă de 4 ani la conducerea Cris-Tim, se arată optimist în ceea ce privește viitorul afacerilor din România. Experiența sa la cârma acestui brand, unul dintre liderii pieței în industria alimentară, i-a oferit o perspectivă profundă asupra diverselor provocări și oportunități întâlnite de ceilalți antreprenori în țară.
În ciuda provocărilor cu care se confruntă întreaga piață, Radu Timiş își păstrează optimismul chiar dacă problemele de pe piața locală și contextul internațional au pus mulți antreprenori în dificultate.
„Am fost și eu, la rândul meu, consultant o perioadă pentru alte companii din industria alimentară și a fost o experiență foarte importantă: poți să acumulezi cunoștințe, poți să înțelegi mecanisme. Apoi, poți să vezi și partea opusă a businessului tău, adică să vezi cum se lucrează într-o firmă care-ți poate fi furnizor, să vezi cum se lucrează într-o firmă care-ți poate fi client. Acumulezi foarte multe informații și înțelegi de unde pleacă un business, de la bază, de la construcția unui produs și până la livrarea lui la consumatori”, explică Radu Timiș Junior într-un interviu pentru Income Magazine.
Te-ar putea interesa și: Românii încep să mănânce mai puține mezeluri. Cris-Tim resimte o scădere bruscă a consumului per familie
Cu o implicare de peste opt ani în activitatea companiei fondată de tatăl său, Radu Timiş Junior a preluat oficial conducerea Cris-Tim acum mai bine de patru ani. Drumul său în cadrul companiei a început încă după absolvire a cursurilor de la Academia de Studii Economice București. La început, a ocupat poziția de manager de dezvoltare a afacerilor, punând bazele unei perspective solide asupra domeniului. Apoi, a evoluat în cadrul companiei, avansând către funcția de director comercial, unde și-a consolidat abilitățile și cunoștințele în conducerea operațională și strategiile de vânzări.
Cu o pregătire și experiență solidă acumulate în decursul anilor, Radu Timiş Junior a fost pregătit să preia ștafeta conducerii grupului. Astfel, de la gestionarea dezvoltării afacerii la elaborarea și implementarea strategiilor comerciale, el și-a dovedit capacitățile în fiecare etapă a parcursului său profesional. Astăzi, în calitate de lider al Cris-Tim, își dedică expertiza și pasiunea pentru a continua tradiția de succes a companiei, aducând noi idei și inovații pentru a întări poziția grupului pe piața alimentară.
Cris-Tim este un brand consacrat pe piața alimentară din România. Cu toate acestea, compania condusă de Radu Timiș își desfășoară activitatea pe diverse piețe, acoperind o gamă largă de produse, de la mezeluri și lactate până la turism și vinuri. Cu toate acestea, cel mai important domeniu pentru grup este producția de mezeluri, care generează cea mai mare parte a cifrei de afaceri. Această divizie este urmată de segmentul de ready-meal-uri și lactate, care completează portofoliul companiei.